Bukefalos 25 år!

I

Idka

Någon som har tips på olika trix man kan träna med sin häst? Såg en jättebra hemsida förut men kan inte hitta den!

Sen vill jag ha tips på olika övningar man kan göra med sin häst för att vänja den med skrämmande saker. Har tränat med presseningar, att gå över och ha på ryggen mm, det har gått jättebra. Men jag har så dålig fantasi på vad mer man kan träna!

C

chrisse

Zacha är påhittig! :bump:

Hon hade satt fast massa vimplar på en pinne. Typ snitslar om du förstår, fast mycket längre. Så satt hon på ryggen på sin häst och red under den där och fiftade fram och tillbaka med den osv...!

H

Heero

Paraply som fälls ut. Flygande plastpåsar. Traktorer och lastbilar som brummar och åker. Gå igenom smala passager. Springande hundar/katter/människor.

Liknande trådar

Ridning En familj i mitt stall har köpt en ny liten C-ponny, barnet är 8 år (har ridit sen hon var 4/5 år) och har haft världens snällaste...
Svar
9
· Visningar
1 249
Ridning Hej! Jag har en häst som älskar att gå på uteritt( är då pigg, framåt, känslig för hjälperna)men att vara på banan och göra...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 583
Ridning Jag är tretton år och rider på ridskola och har gjort i runt 4 å, vet inte hur det är på era ridskolor men på vår kan man bli fodervärd...
Svar
14
· Visningar
1 620
Ridning Jag har letat efter en medryttarhäst sedan i somras men hittar ingen. Det är ett problem jag aldrig har haft förut och då har jag varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 699

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vårföräldrar 2022
  • Dejtingtråden 33
  • God måltidsersättning?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat