Trondheim - vad kan man göra där?

fejko

Trådstartare
mer än att titta på Nidrasdomen och äta fisk?

Ska dit på jobbmöte.

PS: Någon som känner till en bra fiskrestaurang?
 
Är kusten något att se? Har kollat lite på Google Maps och det ser rätt tradigt ut.
 
Om du har möjlighet att åka utanför Trondheim är ett besök på Hegra spännande. En gammal försvarsanläggning som byggdes för att försvara sig mot svensken i samband med unionsupplösningen, så allt vetter åt öster. Sedan kom tyskarna från väster lite senare....
 
Är i Trondheim som är en jättefin stad! Har dock jobbat mest och suttit på möten men i morgon planerar jag att ta en tur på stan i dagsljus innan hemresan. Ska försöka hitta en lusekofte till sambon.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
634
Senast: Guldaskig
·
IT & mobiler Hur gör man med folk man är "vän" med, men inte så himla bra kompis med på Facebook? Nån man träffat i nåt tråkigt sammanhang och...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 831
Senast: MCP
·
IT & mobiler Mitt viktigaste Instagramkonto har blivit avstängt, helt utan förvarning. Jag påstås ha brutit mot någon regel. Har ingen aning om...
Svar
18
· Visningar
1 434
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
1 962
Senast: Mauen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp