Tropiclean gel?

Blåbärssmul

Trådstartare
Hej, jag testade nyligen tropiclean gel för katt på min omplaceringskatt med ofräscha tänder. Han verkar dock avsky smaken och från vad jag läst så är det ett återkommande problem.

Samma produkt för hund har dock andra smaker, och när jag kontaktade Tropiclean så sa dem att det finns folk som använder hundprodukten på katt med bra resultat men att den är starkare och att olika djur kan reagera olika på det.

Finns det någon här som testat hundprodukten på katt? Hittade att någon här på Bukefalos använde det på sig själv men det är ju inte riktigt samma som en katt.

TLDR Har du testat Tropiclean gel för hund på katt? Vad var resultatet?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
1 531
Senast: Icfafn
·
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
4 284
Senast: Milosari
·
Katthälsa Hej, skriver denna tråden i hopp om att få andras tankar kring min situation, kanske finns det någon som varit eller är i samma sits...
2
Svar
32
· Visningar
6 159
Senast: canine
·
Utrustning Har en ponny som pga tidigare käkfraktur där första ena kindtanden blivit påverkad nu helst skall gå bettlöst eller med ett bett som så...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: xDollyx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp