Tror ni på Donkens nya

Smoothi

Trådstartare
McDonald ska göra typ 50 förändringar i sin meny. Briochebröd, färskare och större burgare. Mer ost, sallad och saltgurka, specialsås m.m. Blir det godare?
 
Jag går mot strömmen och säger att jag hoppas att McDonalds nya burgare inte tar efter Max. Inget av det är väl högst på min önskelista, men Max vräker på alldeles för mycket sås för min smak, och kycklingen smakar inte alls bra tycker jag. Inte tycker jag att burgarna behöver bli större heller. McDonalds "vanliga" storlek (alltså inte de minsta, enkla hamburgarna/cheeseburgarna, och inte heller Bic Mac) är alldeles lagom.

Däremot låter färskare burgare med briochebröd, mer sallad och mer saltgurka som en hit!
 
Nu är ju foodtrucks hett. Handlar ni dyrare burgare där? Typ burgerdudes har ju en 100 i topp lista på burgare. Hur kan man rangordna så många burgare å hitta den bästa i landet? På den listan platsar väl varken Donken eller Max
 
Jag går mot strömmen och säger att jag hoppas att McDonalds nya burgare inte tar efter Max. Inget av det är väl högst på min önskelista, men Max vräker på alldeles för mycket sås för min smak, och kycklingen smakar inte alls bra tycker jag. Inte tycker jag att burgarna behöver bli större heller. McDonalds "vanliga" storlek (alltså inte de minsta, enkla hamburgarna/cheeseburgarna, och inte heller Bic Mac) är alldeles lagom.

Däremot låter färskare burgare med briochebröd, mer sallad och mer saltgurka som en hit!
Bättre förr när det fanns 150 grammare 😊
 
Nu är ju foodtrucks hett. Handlar ni dyrare burgare där? Typ burgerdudes har ju en 100 i topp lista på burgare. Hur kan man rangordna så många burgare å hitta den bästa i landet? På den listan platsar väl varken Donken eller Max
Nej det är ju två olika listor. Badabing har godast finburgare här.
 
De borde satsa mer på att göra om sina pommes, donkens är helt oätliga. Veganburgaren är dock bra med tanke på priset. Perfekt stödmat när man är ute och flänger. Köper i princip aldrig något annat. Sonen gillar BK mest pga att de har sallad i sina små burgare, men har kommit på att man kan be personalen slänga på några salladsblad även på McDonalds :).

Egentligen gillar jag inte ens burgare, de enda goda jag har ätit finns på Lilla Oliven i Tygelsjö utanför Malmö. Ett pytteställe i en liten håla. Har dessutom världens godaste pommes.
 
De borde satsa mer på att göra om sina pommes, donkens är helt oätliga. Veganburgaren är dock bra med tanke på priset. Perfekt stödmat när man är ute och flänger. Köper i princip aldrig något annat.

Egentligen gillar jag inte ens burgare, de enda goda jag har ätit finns på Lilla Oliven i Tygelsjö utanför Malmö. Ett pytteställe i en liten håla. Har dessutom världens godaste pommes.
Jag tycker det är tvärtom, Jag gillar deras pommes men föredrar Burgerkings burgare!

Jag är inte speciellt förtjust i burgare så jag skulle inte gå till något dyrt burgarställe om jag själv får välja (ibland hamnar man på sånt ändå), utan bk och donken fyller sin funktion som snabbmat längst vägen.
 
Känns inte som större hamburgare är vad som behövs, men en förbättring av nuvarande. Flottigt och slabbigt är bara förnamnet.

Älskar MAX Supreme Green.
 
Jag vill gärna slippa få Hamburgare som är platta och ihoptryckta och som inte har legat halva dan. Brukar vara vanligt på donken. Råkade även ut för det förra gången jag var på Max. Har aldrig varit på ett sånt dåligt Max eller donken förut. Maten var ljummen och hamburgaren såg så oaptitlig ut så hade det inte varit för att jag suttit på akuten hela dagen och var vrålhungrig så hade jag gått tillbaka med den. Det var dessutom extremt kallt där inne. Det gick inte att ta av sig jackan.
 
Jag vill gärna slippa få Hamburgare som är platta och ihoptryckta och som inte har legat halva dan. Brukar vara vanligt på donken. Råkade även ut för det förra gången jag var på Max. Har aldrig varit på ett sånt dåligt Max eller donken förut. Maten var ljummen och hamburgaren såg så oaptitlig ut så hade det inte varit för att jag suttit på akuten hela dagen och var vrålhungrig så hade jag gått tillbaka med den. Det var dessutom extremt kallt där inne. Det gick inte att ta av sig jackan.
Men är det inte värt då att gå till en foodtruck och ta en burgare där för typ 125-150kr
 
Jag är väldigt trött på "finburgare". Ofta med tryffel 😳 Tycker inte det är gott. Även utan tryffel.
Föredrar Sibylla. Sen om McDonalds vill förnya sig så visst, men det kommer aldrig bli en finkrog och konceptet funkar ju så det känns lite onödigt.
 
Jag är väldigt trött på "finburgare". Ofta med tryffel 😳 Tycker inte det är gott. Även utan tryffel.
Föredrar Sibylla. Sen om McDonalds vill förnya sig så visst, men det kommer aldrig bli en finkrog och konceptet funkar ju så det känns lite onödigt.
Men vad jag lärt mig är att stekbordet och hur det sköts har stor påverkan på hur burgarna smakar. Likaså hur stekytan blir
 
Men är det inte värt då att gå till en foodtruck och ta en burgare där för typ 125-150kr
Förutom att det inte finns några där jag brukar handla så uppskattar jag faktiskt inte maten dom brukar ha. Har hittills inte hittat nån som har varit okej. Tycker dom brukar vara så tillgjorda att det blir inte gott helt enkelt.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 360
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 875
Senast: bollen__
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 681
Kultur Här kommer ett nytt färskt extra maffigt bokbingo som vi kör från idag den 6 juni till den 30 september. Har du inte varit med...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
6 916

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp