Trosor som liknar dessa

strawberrysylt

Trådstartare
1645444452197.png


Finns det? Hjälp!

Jag gillar allt med dessa trosor (eller ja, inte exakt detta mönstret, men typ), de är gjorda i 79% polyamid och 21% elastan, jag gillar den "silkiga" känslan det blir av det. Jag vill inte ha bomullstrosor. Det är säkert bättre ur många aspekter, men jag har för flera år sen kommit fram till att nej, alla andra trosor hamnar längst bak i lådan och används bara i nödfall. Jag vill ha såna här. De har normalhög midja, viktigt! (Basic regular heter de) och jag gillar att de är breda på sidorna, viktigt.
Och - jag vill ha trosor med fina mönster!
Tyvärr verkar det gå väldigt trögt just nu för dem att ta fram nya mönster, jag väntar och väntar, men tänkte jag kan väl höra med allvetande Buke om det kan finnas liknande någon annanstans då :). Börjar... ehum, tja sen ett tag... bli dags att uppdatera troslådan...
Så, någon som har såna här trosor och som även hittat andra som känns likadant? :)

:bump:
 
Visa bifogad fil 86228

Finns det? Hjälp!

Jag gillar allt med dessa trosor (eller ja, inte exakt detta mönstret, men typ), de är gjorda i 79% polyamid och 21% elastan, jag gillar den "silkiga" känslan det blir av det. Jag vill inte ha bomullstrosor. Det är säkert bättre ur många aspekter, men jag har för flera år sen kommit fram till att nej, alla andra trosor hamnar längst bak i lådan och används bara i nödfall. Jag vill ha såna här. De har normalhög midja, viktigt! (Basic regular heter de) och jag gillar att de är breda på sidorna, viktigt.
Och - jag vill ha trosor med fina mönster!
Tyvärr verkar det gå väldigt trögt just nu för dem att ta fram nya mönster, jag väntar och väntar, men tänkte jag kan väl höra med allvetande Buke om det kan finnas liknande någon annanstans då :). Börjar... ehum, tja sen ett tag... bli dags att uppdatera troslådan...
Så, någon som har såna här trosor och som även hittat andra som känns likadant? :)

:bump:
Har du kollat Twilfits sortiment?
 
Har du kollat Twilfits sortiment?

Tack, det hade jag inte gjort. Kollade nu, men hittade tyvärr inga mönstrade...

Sloggi har. Deras midi eller tai-modeller borde funka. Jag avskyr också bomullstrosor. :)
Tack. Kikade runt lite, men hittade tyvärr inga mönstrade såna... Länka gärna om du vet några specifika :)

---

Jag vill helst ha mönstrade :). Finns det bara enfärgade kommer jag nog köpa fler enfärgade av den modellen jag redan har medan jag väntar på att det ska komma fler fina mönster.
 
Jag har köpt såna, fast vinröda, på Lindex. Fast det var väl under Göran Perssons tid så det är inte säkert att de finns kvar.
 
Jag har köpt såna, fast vinröda, på Lindex. Fast det var väl under Göran Perssons tid så det är inte säkert att de finns kvar.
Tack, de i trådstarten kommer från just Lindex, kanske jag skulle ha skrivit. Får nog pallra mig ner dit imorrn och kolla deras sortiment här och se om jag lyckas hitta nåt som jag inte ser på nätet...

Jag har köpt sådana på Cubus! :)

Tack, hittade inga där nu på hemsidan som jag gillade, men kan ju dyka upp :) Tack.
 
Visa bifogad fil 86228

Finns det? Hjälp!

Jag gillar allt med dessa trosor (eller ja, inte exakt detta mönstret, men typ), de är gjorda i 79% polyamid och 21% elastan, jag gillar den "silkiga" känslan det blir av det. Jag vill inte ha bomullstrosor. Det är säkert bättre ur många aspekter, men jag har för flera år sen kommit fram till att nej, alla andra trosor hamnar längst bak i lådan och används bara i nödfall. Jag vill ha såna här. De har normalhög midja, viktigt! (Basic regular heter de) och jag gillar att de är breda på sidorna, viktigt.
Och - jag vill ha trosor med fina mönster!
Tyvärr verkar det gå väldigt trögt just nu för dem att ta fram nya mönster, jag väntar och väntar, men tänkte jag kan väl höra med allvetande Buke om det kan finnas liknande någon annanstans då :). Börjar... ehum, tja sen ett tag... bli dags att uppdatera troslådan...
Så, någon som har såna här trosor och som även hittat andra som känns likadant? :)

:bump:

Jag har köpt fina mönstrade i "icke-bomulls"-material från Frank Dandy.
 
Jag har också sett något liknande från Cubus, har sådana fast enfärgade därifrån som jag gillar. Vet dock inte om de har såna nu.
 
Jag har köpt fina mönstrade i "icke-bomulls"-material från Frank Dandy.

Tack, ska kika.
Jag har också sett något liknande från Cubus, har sådana fast enfärgade därifrån som jag gillar. Vet dock inte om de har såna nu.

Tack, ja får hålla lite kik på Cubus framöver låter det som... :)

Tänkte som sagt ner o kolla Lindex IRL imorrn, får se om det ev blir några enfärgade eller i nåt inte helt 110% mönster så länge kanske ... :)
 
Jag har köpt liknande på Gekås Ullared, men jag har inte varit där sedan pandemin började så hur tillgången är idag vågar jag inte svara på. Då fanns det iaf både mönstrade, enfärgade och enfärgade fast med "spetsen" i avvikande färg.
 
Jag har köpt liknande på Gekås Ullared, men jag har inte varit där sedan pandemin började så hur tillgången är idag vågar jag inte svara på. Då fanns det iaf både mönstrade, enfärgade och enfärgade fast med "spetsen" i avvikande färg.

Okej, tack :). Får höra ifall min kompis har några Ullareds-planer snart kanske...

Har sett de där trosorna på Lindex för bara ett par månader sedan.

Åh, jag var kanske otydlig. De där trosorna har de nu, ja, fast just det där mönstret är jag inte så förtjust i, utan vill helst ha något annat mönster. Men högg den där bilden för den fanns på hemsidan just nu. :)
 

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 534
Senast: LovingLife
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 304
Utrustning Jag har två islandshästar varav den ena mycket kräsen med sadelval. Han gillar inte alls bomsadlar om de är över 35cm långa(har hittils...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
10 856
Senast: HannaZ
·
Utrustning Ja, som rubriken berättar har jag äntligen köpt mig en ny hoppsadel och på kuppen blivit väldigt mycket klokare. ;) Ffa har jag lärt mig...
2
Svar
23
· Visningar
3 181
Senast: alice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp