Trosor utan irriterande lapp-jeflar

_Elly_

Trådstartare
Ok. Jag har tydligen kört fast i min jakt på nya trosor och behöver lite input:p Omöjligt att se online också men för varmt att springa i femtielva butiker.
Söker:
Inte string
Mestadels bomull
Gärna lite högre
Utan lappar bak vilket verkar vara det stora problemet, går med seamless men vill man variera med bomull, nope. Lapparna vänder sig ut från trosorna eller skaver efter några tvättar precis vid skåran. Japp. Vettefan hur jag är byggd men bara att gilla läget:D Lappar i sidorna är helt ok!
 
Ok. Jag har tydligen kört fast i min jakt på nya trosor och behöver lite input:p Omöjligt att se online också men för varmt att springa i femtielva butiker.
Söker:
Inte string
Mestadels bomull
Gärna lite högre
Utan lappar bak vilket verkar vara det stora problemet, går med seamless men vill man variera med bomull, nope. Lapparna vänder sig ut från trosorna eller skaver efter några tvättar precis vid skåran. Japp. Vettefan hur jag är byggd men bara att gilla läget:D Lappar i sidorna är helt ok!

Eh, funderat på att klippa bort lapparna? :D En fin sysax och klipp nära sömmen.
 
Ok. Jag har tydligen kört fast i min jakt på nya trosor och behöver lite input:p Omöjligt att se online också men för varmt att springa i femtielva butiker.
Söker:
Inte string
Mestadels bomull
Gärna lite högre
Utan lappar bak vilket verkar vara det stora problemet, går med seamless men vill man variera med bomull, nope. Lapparna vänder sig ut från trosorna eller skaver efter några tvättar precis vid skåran. Japp. Vettefan hur jag är byggd men bara att gilla läget:D Lappar i sidorna är helt ok!
Lidl brukar ha några trosor men vet inte om de är i bomull. De har inte lappar utan storleken står i tyget istället. De är också lite högre. Jag har köpt några stycken och de är bekväma!
 
Vet inte om du gillar sån modell men jag gillar modellen Dolly från Twilfit. De har lappar på sidorna. Osäker dock på om det är bomull? Kanske ngn annan variant, men jag tycker de känns bomullsaktiga ;)
 
Vet inte om du gillar sån modell men jag gillar modellen Dolly från Twilfit. De har lappar på sidorna. Osäker dock på om det är bomull? Kanske ngn annan variant, men jag tycker de känns bomullsaktiga ;)
Hur tycker du spetsen klarar sig i tvätt? Ser sköna ut!
 
Här klipps alla lappar bort omedelbart oavsett position eller material i lappen. Alla lappar kliar ju som tusan, borde vara förbjudet att sy i sånt skräp i kläderna
Eller bara sy ett par separata stygn som sedan lätt sprätts bort. Så är det på ett gäng av mina, kanske från Cubus? (Men gissar friskt :p)
 
Ok. Jag har tydligen kört fast i min jakt på nya trosor och behöver lite input:p Omöjligt att se online också men för varmt att springa i femtielva butiker.
Söker:
Inte string
Mestadels bomull
Gärna lite högre
Utan lappar bak vilket verkar vara det stora problemet, går med seamless men vill man variera med bomull, nope. Lapparna vänder sig ut från trosorna eller skaver efter några tvättar precis vid skåran. Japp. Vettefan hur jag är byggd men bara att gilla läget:D Lappar i sidorna är helt ok!
Använder enbart newbodys trosor. Inga lappar, bra kvalitet för inte alls mycket pengar. Köp nästa gång du får tillfälle
 
Jag gillar Mona på Cubus! Inga lappar och riktigt mjuka. Finns i olika modeller. Dock inte riktigt bomull, någon modal-historia är det. Vad är ens det?
 
Ok. Jag har tydligen kört fast i min jakt på nya trosor och behöver lite input:p Omöjligt att se online också men för varmt att springa i femtielva butiker.
Söker:
Inte string
Mestadels bomull
Gärna lite högre
Utan lappar bak vilket verkar vara det stora problemet, går med seamless men vill man variera med bomull, nope. Lapparna vänder sig ut från trosorna eller skaver efter några tvättar precis vid skåran. Japp. Vettefan hur jag är byggd men bara att gilla läget:D Lappar i sidorna är helt ok!
Sloggi sloggi sloggi... ;)

( sloggi.se )
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp