Trött mac book pro

Blueberry

Trådstartare
Min mbp är trött och grinig, och det är väl egentligen inte så konstigt eftersom den är från 2010/2011. (Köpt i februari 2011)

Förra året fick den en prima uppdatering och blev rätt nöjd med livet, men nu är den tröttare än någonsin.

Några förslag på åtgärder? :)

Jag bytte nyligen till en SSD-disk och satte in mer minne i min Macbook pro 2011 (sent) plus ny fläkt. Den går mycket bra. Men du kanske gjorde en liknande uppgradering förra året?

Får du inte någon ledtråd från Aktivitetskontroll vad det kan vara som segar?

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag... 2
Svar
23
· Visningar
1 698
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 692
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 904
Senast: Saeta
·
Relationer Med risk för att detta blir väldigt långt, så ber jag redan nu om ursäkt. Jag har för några veckor sedan brutit med min särbo. Det gick...
Svar
18
· Visningar
2 965
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka