Bukefalos 28 år!

Lyan

Trådstartare
Låg medvetslös på hårt golv mellan 28-29/11 och har pga fått trycksår på flera ställen. Det är svullet, ömt och på vissa ställen alldeles avdomnat (tex ända från knäet ner till foten), det geggar även på ett par ställen. Det kollades upp när jag låg inne och det skulle inte vara någon fara men det är väldigt irriterande när det gör ont och smärtan hämmar väldigt mycket så vet någon hur lång tid det kan ta innan det går över?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 244
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
690
Senast: Mandarinen
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 765
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Kan vi människor får knäledsinflammation som hästar? Hur känns det? Hur känns det att ha problem med menisken? Är återigen hemma från...
2
Svar
20
· Visningar
2 175
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp