JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tuffa ryttartävlingar i värmen
(Borlänge Tidning)
Årets upplaga av ponnyryttarspelen i Räfsnäs utanför Ludvika blev en hård prövning för hästar, ryttare och funktionärer. Värmen var nästan av tropiskt slag, men ändå kunde Ludvika Ridklubb sy ihop arrangemanget på lyckat sätt.
http://www.borlangetidning.com/sport/artikel.asp?id=478331
Moderator
Känsla och samspel
Hästnyheter (Borlänge Tidning)
Det var i helgen dressyrtävlingar med massor av starter på Ludvika RK:s anläggning i Räfsnäs.
Signaturen Oinvigd...
Startad av Gunnar
5 Apr 2005
Svar: 0
Visningar: 951
Hästnyheter
Hästar intog Rättvik
Hästnyheter (Borlänge Tidning)
Rättvikshästen utanför kommunhuset och den blå trähästen på gågatan fick konkurrens i helgen.
På lördagen fylldes...
Startad av Gunnar
23 Jun 2005
Svar: 0
Visningar: 858
Hästnyheter
Lyckad ponnytävling i Räfsnäs
Hästnyheter (Södra Dalarnes Tidning)
Årets upplaga av ponnyryttarspelen i Räfsnäs utanför Ludvika blev en hård prövning för hästar, ryttare och...
Startad av Gunnar
12 Jun 2002
Svar: 1
Visningar: 1 268
Hästnyheter
Vad gör vi? Del CCXXVI
Tjatter Blåser isbjörnar ute men det var skönt med en ridtur i skogen på lunchrasten. Dom fick sin gröt nu också plus att jag slängde ner hö och...
FengurLaugar
Alldeles nyss
Svar: 1 281
Visningar: 29 550
Allmänt
Ledsen tjej
Relationer Att han träffar andra med jämna mellanrum och inleder riktiga förhållanden med dem, men inte med dig, borde ju ändå få dig att inse att...
Sirap
1 minut sedan
.
Svar: 1 074
Visningar: 75 606
Dagbok
Andra barnet
Småbarn Inte alls, är nog svaret på det. Vi hade precis flyttat in i huset och dottern var ett drygt år när sonen föddes, så för egen del hade...
Midsommarblomster
12 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 73
Barn
Roliga saker som barn säger
Småbarn När jag gick upp ur sängen imorse så busade storasyster och lillasyster på lillasysters rum. Mötte lillasyster i hallen med ett...
underensten
41 minuter sedan
Svar: 1 147
Visningar: 176 205
Barn
FÅRtråden
Lantbruksdjur MV-status och sådant. Jag hittar inte vad som betyder vad. M3, är det fria djur?
Sryoqwe
5 minuter sedan
Svar: 1 182
Visningar: 234 053
Djur
Min katt är sjuk
Katthälsa Det kommer att göras en MR på Toni. Och ny provtagning på toxoplasma. Hon har inte svarat på önskvärt sätt på Bonqaten och det är inte...
Wille
Idag kl 12:35
Svar: 90
Visningar: 8 468
Katt
Träns - hur många har ni?
Utrustning Funderar över träns.
Rent krasst behövs ju egentligen bara ett (även om variation kan vara bra), men hur ser det ut i verkligheten...
Startad av DarkInNight
Igår kl 12:49
Svar: 25
Visningar: 570
Utrustning