Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hittade ett sådant, lite hårdare variant av Shires i gömmorna men vad har det för funktion egentligen? När använder man dom? Vet att jag hade det ett tag om natten på pållen när de bytte från spån till torv i det stallet...
Typ som transport täcke om sommaren.... eftersom bomull verkar kylande/avsvalnande i viss mån. eller stalltäcke om sommaren, om hästen har täcke även då....
Brukar ha det på sommaren, i stallet o även ute. Skyddar mot insekter, damm och solen. Men jag har väldigt tunna bomullstäcken, ej den tjocka modellen.
Jag tror att mina bomullstäcken kostade runt 300, så andrahansvärdet lär inte vara så mkt.... För lite för att jag skulle orka besvära mig med att sälja det.. Du får ju säkert behov av det nån gång?
Jag får lägga ut det på Tradera sen med resten av grejerna. Ska ju sälja hästen och kommer inte köpa ny efter det. OM det blir häst igen i framtiden blir det en som är hos min morbror och han går utan täcken
Har använt mitt vid tävlingar när det inte är vinter å så är det bra som reserv om det händer något med innetcäet eftersom att det blir bra kallt här ibland på vintrarna.
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
Hästmänniskan
Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande.
Bytte stall i augusti, till...
Juridik & Ekonomi Javisst är det så men arvet är ju fortfarande lika stort, eller hur tänker du att det skulle spela någon roll?
Till alla som undrat om...