Tunnt hår?

Dumpey

Trådstartare
Jag har alltid haft väldigt tjockt hår men har helt plötsligt blivit tunnhårig? Vad kan det bero på?
Hur får jag tillbaka mitt tjocka hår?

Frisörer har alltid berömt mitt tjocka hår, nu när jag var hos frissan förra veckan kallade hon mitt hår för tunnt :(
 
Man kan tappa hår av många anledningar, t ex hormonrubbningar, sköldkörtelproblem, stress, alopecia, brist på näringsämnen, åldrande. Eftersom det har hänt plötsligt kanske det är smart att rådfråga vården.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter avslutad cancerbehandling håller håret på att växa ut. Jag var hos herrfrisör för uppklippning i början men nu börjar det bli...
Svar
11
· Visningar
1 213
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Kan vi snacka frisyrer och klippning av håret? Hur ofta klipper ni er? Går ni till frisören eller klipper ni er själva? Vad ingår hos...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 728
Senast: Milosari
·
Utrustning Min shettis har märkbart varit störd av sin tjocka päls (väldigt kliig, vill rulla sig när hon rör sig etc), men hon har inte kommit...
Svar
16
· Visningar
1 054
Senast: Ise
·
Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
605
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp