TUNNT stalltäcke.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Akustik
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 065
A

Akustik

Hej, jag är ute efter ett super tunnt stalltäcke (lite fodring 100-150g) ngn som har nått att rekomendera ?!

PM:a om du inte vill skriva här ;)

Och det måste va bra kvalité och sånt där.. men det är ju självklart!
:bump:

Sv: TUNNT stalltäcke.

Tar fasta på det du skrev att det skulle va bra kvalitet:
Har ett från Horseware Rambo, termotäcke m 150 g fyllning.
finns på bl a Henrikssons
Ett mkt bra o snyggt täcke!
Bild fast jag har med vit passpoal :)
finns i grönt oxå tror jag, kostar knappt 800.

Shires har många bra i olika färg och "form"

Jag kan bara rekommendera Horseware täckerna dom är en klass för sig, jag bara älskar dom täckerna :love: :love: :love:

har ett 150 g från horseware! super! :love: å så e de "blank" insida så de ger absolut inga skav..

mmh.. jag är en trofast horsewear köpare ;)
har en hel del sånna täcken.. Men har dom något tunnt stalltäcke? Alltså riktigt tunnt ?

horseware har ännu tunnare oxå. finns utan fodring. antingen bomullstäcke eller med "vanlig" utsida eller va man ska säga. som på dom tjockare! jättefina blå/vit rutiga som e sååå fina på skimmlar!! :love:

Kan varmt rekommendera Eskadrons täcke i alla former. De har ett tunnt sommartäcke med "ripstop"-yttermaterial (heter det ripstop?) och bara tunnt foder. Tåligt och sitter jättebra på alla typer av hästkroppar. Kan tyvärr inte tipsa om någon återförsäljare.

/Timsetim

Okej, ska kika på det imorrn! :) Vet du hur många gramsn fyllning det är ?

Sifa hästprylar har jättefina täcken så kolla på hastprylar.se.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 069
Senast: Edla
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 100
Foder & Strö Hej, Funderar på det här med tuggtid för min häst (D-ponny, ganska normalfödd) just nu. Går på lösdrift så är ute dygnet runt och gräset...
Svar
4
· Visningar
878
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 178
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka