Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan visst inte sova i natt. Det är inte så konstigt då jag dels tog en tupplur mitt på dagen men sen har jag också ätit fel. Och så grubblar jag över en massa saker.

Jag trodde jag skulle lösa problem hos psykologen. I stället fick jag nya problem. Skadan går ju tyvärr inte att få ogjord heller.

När jag lyckas stänga av tankarna över de nya problemen kan jag känna hopp om att saker ska ordna sig. Men så kommer verkligheten i kapp. Jag har ett tomt och meningslöst liv numera. Mitt liv är helt enkelt i onödan.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2
Svar
31
· Visningar
1 772
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 713
  • Artikel
Dagbok Jag har gått 24 gånger hos psykolog nu, har sista på onsdag. Det enda jag fått höra innan är hur bra det är, så jag tror mina...
2
Svar
35
· Visningar
3 992
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 177
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp