TV indraget via fiber

S

Scaramouche

Nån som vill förklara för mig vad det innebär, dvs vad som är skillnaden mot att ha vanlig kabel-TV. Behövs det fortfarande en digitalbox? Jag har fått informationen att bredband och TV via fiber finns i min nya lägenhet och att det ingår i hyran, men jag har missat att fråga vad det innebär :o
 
Sv: TV indraget via fiber

Uppdatering: Mina efterforskningar visar att ja jag behöver en digitalbox, och det ska vara en box speciellt för IP-TV. Men var hittar man såna? :confused: Måste ta upp detta med hyresvärden, om jag har tur kanske även digitalbox ingår i hyran. Jag vet inte ens vad det är för bredbandsleverantör.
 
Sv: TV indraget via fiber

Iom att olika leverantörer har olika lösningar på det där så måste du nog få en via denne. Men iom att hyresvärden/leverantören måste leverera basic-kanalerna så borde det ju ingå i lägenheten på något sätt. Det borde inte vara någon skillnad motför vanlig kabel-tv, finns möjligheter för lite fler tjänster.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 242
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 874
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 665
Senast: Habina
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 177
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Masked Singer 2024
  • Strejk
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp