Tv och film för barn

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tv och film för barn

Jag gillar också Anki, jag och min syster brukar titta på det ibland (jag är 21, hon 16). Anki är så söt.
 
Sv: Tv och film för barn

Jag minns när jag var liten och det som fanns att se var Björne, Farbror Joakim och knattarna samt Räddningspatrullen ( :love: ) Pokemon och Digimon och allt vad det är tycker jag är enbart skit. Tycker synd om dagens barn som matas med så mycket skrot.
Hade jag haft barn skulle h*n få titta på mina ( ;) ) gamla Astrid Lindgren, Nalle Puh och annat barnvänligt, det är nu när jag är äldre som jag tycker illa om Karlsson på Taket (egoist) men som liten tyckte jag han var helcool. Tänk att ha en flygande kompis :D
Alfons Åberg har jag alltid tyckt om, jag gillar barnprogram med en mening i typ "man ska stå för det man gör" och "man ska inte slåss". Alfons tycker jag är en hyvens snubbe :cool:
 
Sv: Tv och film för barn

*lånar*

Tack för alla svar som jag har fått! Det fanns en hel del bra tips aqtt ta efter. Mina barn är inte vakna så pass länge att de hinner titta på nyheterna, själv tittar jag elst på sena nyheterna på 4 och då sover ju barnen sedan länge. Tack än en gång för alla tips!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 245
Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
835
Senast: WildWilma
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 456
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 536

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp