tv på datorn?

Sv: tv på datorn?

Vi hade bara en installationsskiva och en medföljande antenn,rubbet är inköpt på ÖB,fungerar helt perfekt!
Har 1an 2an 4an 6an voice kunskapa/barn-kanalen och någon mer kanal,kommer ej ihåg..
 
Sv: tv på datorn?

Hmmm ingen aning,tyvärr har jag kastat förpackningen,så jag vet inte vad den kräver! Men,har du inga större problem att ta dig till ett ÖB,så åk dit och kolla,eller så kan jag prata med min sambo imorrn när han kommer hem,han jobbar där..Men nu har han åkt på "semester"(hockey i Leksand i helgen..)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
309
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Jag satt vid datorn och lutade mig bakåt. Plötsligt blev jag jätteyr. Jag fick panik och rusade upp. Tänkte att jag behövde ta mig ut ur...
2
Svar
22
· Visningar
1 808
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
964
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Jag ligger ofta på soffan och lyssnar på musikvideos på youtube i datorn. Ibland pausar uppspelningen, eller så är det för mycket reklam...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 303
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp