TV-serier favoriter

Hero

Trådstartare
Jag har lite TV-serie torka just nu och behöver tips. Vilka är era absoluta favoriter serier ?

Några av mina favoriter:
Game of Thrones
Vikings
Homeland
Ray Donovan
The Walking dead
Black Sails
Preacher
The 100
Stranger Things
 
Hittat tre alternativ iaf.
Ozark
The Last Kingdom
Godless

Någon som har sett nån av dom ?
 
Arkiv X
Supernatural
Bones
Gilmore Girls
Hart of Dixie
Stranger Things
Castle
DollHouse
The Mentalist (som jag vill se igen!! Men jag hittar den inte på nån av de streamingtjänster jag har)
Helt hysteriskt
Keeping up appearances

Sen är den nya serien på Viaplay som heter Absentia riktigt riktigt bra!!
 
Jag har lite TV-serie torka just nu och behöver tips. Vilka är era absoluta favoriter serier ?

Några av mina favoriter:
Game of Thrones
Vikings
Homeland
Ray Donovan
The Walking dead
Black Sails
Preacher
The 100
Stranger Things
The Unit
Terra Nova
Firefly
Zoo
 
Mina favoriter:

Buffy
Firefly
Orphan Black
Stranger Things
Dollhouse
Agents of S.H.I.E.L.D.
Jessica Jones
Game of Thrones
Westworld
The Vampire Diaries
New Girl
Grey's Anatomy
 
Nu när jag hade riktig torka fick jag den briljanta idéen att se Vampire Diaries. Om en tar det för vad den är är den himla mysig och har lite kul humor och massa söt kärlek. Åtminstone så länge Nina Dobrev är med, sen gick det raskt utför. Har fortsatt med The Originals och den är lite hårdare sas, är nog mest tack vare Joseph Morgan och David Gillies jag fortsätter titta :p.

Annars är senaste årens must sees Big Little Lies, Westworld och Stranger Things.
 
Två av de senaste jag fastnat ordentligt för är Suits och White Collar.

Hört mycket bra om Ozark, men inte sett den än.
 
Nu när jag hade riktig torka fick jag den briljanta idéen att se Vampire Diaries. Om en tar det för vad den är är den himla mysig och har lite kul humor och massa söt kärlek. Åtminstone så länge Nina Dobrev är med, sen gick det raskt utför. Har fortsatt med The Originals och den är lite hårdare sas, är nog mest tack vare Joseph Morgan och David Gillies jag fortsätter titta :p.

Annars är senaste årens must sees Big Little Lies, Westworld och Stranger Things.

Vampiare Diaries har jag sett. Men tröttnade precis som du lite när Nina Dobrev försvann och kände mig lite för mättad för att se The Originals. Westworld är bra.
 

Liknande trådar

Fritid En liten spinoff på andra serie-tipsar tråden eftersom jag gärna ser historiskt, fantasy, sci.fi. och rysare. :D Jag gillar serier som...
Svar
4
· Visningar
424
Senast: Sasse
·
Fritid Mitt nyårslöfte var att lyssna på (jag kan inte läsa längre) på 35 böcker i år. Jag har inte läst en enda än så länge. Däremot har jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 140
Senast: Enya
·
Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 279
Senast: EZMK
·
Äldre Jag tittar mycket på TV-serier på både Netflix och Viaplay. Nu kommer jag inte på nåt!! Hjälp mig!! Serier jag gillar är: The 100...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 690
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp