Tv-serier!

Kicki_83

Trådstartare
Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D
Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några bra?
Vilken smak jag har ser ni nog nu när jag tänkte radda upp dom jag redan följer.

The Vampire Diaries
The Originals
Walking dead
True Blood
Under the dome
Greys anatomy
Supernatural ska jag börja kolla på från början nu bara jag får hem det.

Så kom med förlag så jag kan fortsätta förgylla min mörka kvällar hemma i soffan med serier :)
 
Sv: Tv-serier!

Vad bra med denna tråd! Har också avverkat en del tv-serier. Jag har precis beställt hem säsong 7 av Supernatural. Och så köpte jag Buffy alla säsonger snorbilligt på loppis.

Annars rekommenderar jag The Mentalist :)
 
Sv: Tv-serier!

Fast den stämmer väl inte så bra med listan på det TS brukar se? (Har visserligen bara sett originalet, inte remaken. Är den lika bra, för övrigt?)

Älskar Homeland just nu fast tror inte att den stämmer med TS smak, av hennes lista att döma.
 
Sv: Tv-serier!

Vi verkar ha lite samma smak!

Just nu plöjer jag igenom Sons of Anarchy, så bra!!!
Gillar även:
Revolution
Spartacus
Game of thrones

och helt otippat: Hart of Dixie :o
 
Sv: Tv-serier!

Nej, kanske inte, men gillar man Sherlock och Mord i Sinnet, som också föreslagits, kan man helt säkert tycka om House of Cards också.

Vad gäller HoC så är de ganska olika, det är mindre en remake än en amerikansk version av samma grundtema, plus att den är typ fyra gånger så lång. Jag tycker båda är bra på sitt sätt, även om jag kanske inte skulle se om den amerikanska, vilket jag gjort med den engelska. Kevin Spacey är bra, men inte lika fantastisk som Ian Richardsson, vilket ibland gör det lite svårt att förstå vad som driver honom. Det undrar man aldrig med Francis Urquhart, han känns mer självklar.
 
Sv: Tv-serier!

Ok, tack! Då låter jag nog bli att se den nya. Originalet var jag så förtjust i att jag köpte böckerna efteråt, så vitt jag minns var de också väldigt bra.
 
Sv: Tv-serier!

*kl*

Tack för alla tips ska googla lite nu och läsa lite om dom se vilka som låter intressanta :)

Men kom gärna med fler förslag om ni har :)

Om ni andra vill ha förslag på serier man inte får missa så måste ni se Prison Break och Alcatraz.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har insett att jag kollar rätt mycket på serier i genren "Sjukhusserier", dvs Greys Anatomy, The Good Doctor, New Amsterdam osv...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 123
Senast: Silver Girl
·
Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 278
Senast: EZMK
·
Äldre Jag har lite TV-serie torka just nu och behöver tips. Vilka är era absoluta favoriter serier ? Några av mina favoriter: Game of...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 750
Senast: mandalaki
·
Äldre Då var sommarens serier slut och ännu har inte vinterserierna dragit igång. Jag har under sommaren följt True Blood, Teen Wolf och...
23 24 25
Svar
492
· Visningar
44 105
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Inredningstips kök

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp