Det gjorde jag häromdagen på svtplay. Det var också kul men jag kände mig lite knäpp när jag kollade på terrängritten igen.
 
Just nu visas ett tv-program om arabhästar på SVT2. :)
Jag kollade ungefär halva men blev så störd över personerna att jag la av. Nog för att jag "gillar olika", men de här personerna var för olika mig för att jag skulle ha något nöje av det ens som social beskrivning.
 
Jag kollade ungefär halva men blev så störd över personerna att jag la av. Nog för att jag "gillar olika", men de här personerna var för olika mig för att jag skulle ha något nöje av det ens som social beskrivning.

Jag har för mig att jag inte heller var så road, när jag såg det första gången det sändes. Det handlade väl mer om lite märkliga människor än om hästar, om jag minns rätt.
 
Hej!

Jag har försökt se den tidigare och blivit lika besviken varje gång. Jag förväntar mig en dokumentär om hästarna, inte om deras lätt underliga mattar. Alldeles för lite häst och tyvärr upplever jag det som om det bara spär på "lyx"-biten med arabhäst, att det bara är fina damer som har hästarna som utställningsföremål. Jag hade hellre sett en dokumentär om arabhästen- allt den kan användas till, varför den ser ut som den gör osv osv. Arabtanter ger jag tyvärr inte mycket för.

/Lavinia, dressyrtant med arabhäst :-)
 
Mustanger låter roligare! Där lär ju inte alltför många tanter vara med iaf. Kanske några snygga cowboys??
 
Fruktansvärt.... Nog för att hästarna varit totalt ohanterade, men det här gör bara ont i mitt hjärta =(
 
Hej!

Jag har försökt se den tidigare och blivit lika besviken varje gång. Jag förväntar mig en dokumentär om hästarna, inte om deras lätt underliga mattar. Alldeles för lite häst och tyvärr upplever jag det som om det bara spär på "lyx"-biten med arabhäst, att det bara är fina damer som har hästarna som utställningsföremål. Jag hade hellre sett en dokumentär om arabhästen- allt den kan användas till, varför den ser ut som den gör osv osv. Arabtanter ger jag tyvärr inte mycket för.

/Lavinia, dressyrtant med arabhäst :-)

Ja det kändes som hästarna var lite prydnadshästar. Det pratades mest om utseende etc och inte så mkt annat.
 

Liknande trådar

Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
924
Senast: sjoberga
·
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
559
Senast: FrDrake
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 060
Senast: Fiorano
·
Kultur Nu börjar äntligen årets Så mycket bättre! Här kan vi diskutera avsnitten! Själv tjuvkikar jag på kvällens avsnitt nu men vi kan väl...
2
Svar
21
· Visningar
1 446
Senast: zaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp