Två frågor!

S

Sonita

1. Hur skriver man smileys? Jag kan göra de "enkla", men som tex. angel. Innan använde man kolon, men det fungerar inte för mig?
2. Vad innebär att prenumenera på trådar?
 
Sv: Två frågor!

1. Hur skriver man smileys?
Klicka på "Citera" eller på knappen "Gå tiill avancerad" så komer du till ett annat editeringsfönster där du bara behöver klicka på den smiley du vill lägga in.
2. Vad innebär att prenumenera på trådar?
Trådarna hamnar på en speciell lista så att du lättare kan hålla koll på dem. Om du vill kan du även få ett e-postmeddelande när någon skriver i en tråd du prenumererar på. Du kan få fram listan genom att klicka på "Snabblänkar" i överkanten av fönstret.
 
Sv: Två frågor!

Sonita skrev:
1. Hur skriver man smileys? Jag kan göra de "enkla", men som tex. angel. Innan använde man kolon, men det fungerar inte för mig?
2. Vad innebär att prenumenera på trådar?

Har du provat med : efter ? då funkar det

Om du prenumererap på trådar så hamnar dom i din kontrollpanel, så du enkelt kan nå dom, inställningar görs ikontrollpanelen.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag undrar om någon av er gjort/gör det på era hästar. I så fall får ni gärna svara på nedanstående frågor. Ilöpande text eller...
Svar
5
· Visningar
760
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Två frågor. 1. Någon som använder bakmaskin för att få hembakat färskt bröd till frukost? Hur fungerar det? Blir det bra bröd i dem...
Svar
17
· Visningar
797
Senast: MissFideli
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp