Tvättat pengar

nickan1

Trådstartare
Nu har jag tvättat pengar i tvättmaskinen. Det är väl så man gör för att få dem från svarta till vita😯 :idea::D Brukar de bli okej igen när de har torkat? Är några sedlar så de hänger på tork iallafall med övriga tvätten de var hela iallfall när jag hittade de i fickan på tvätten jag tog ut den. Någon med erfaranhet?
 
Nu har jag tvättat pengar i tvättmaskinen. Det är väl så man gör för att få dem från svarta till vita😯 :idea::D Brukar de bli okej igen när de har torkat? Är några sedlar så de hänger på tork iallafall med övriga tvätten de var hela iallfall när jag hittade de i fickan på tvätten jag tog ut den. Någon med erfaranhet?
Det brukar fungera fint, jag har tvättat mycket pengar genom åren, jag stoppar ofta en tjuga eller två i bakfickan och så hänger de med i tvätten. Tankkortet fungerade också att tvätta. 😇
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 233
Senast: Exile
·
Hundhälsa Igår kväll började Slyngeln plötsligt klia sig "överallt" och var klart besvärad utan att verka hitta stället det kliade på ordentligt -...
Svar
6
· Visningar
1 055
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
957
Senast: Viva
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 224
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp