Tvillingar!!!!!!!!!!!

Sunshine

Trådstartare
Precis hemkommen fran 6v vul. TVA hjartan som slog!!!!!! :bump: :bump:

Ena var 4.1mm och den andra 4.8mm, bada sag perfekta ut enl doktorn. Bade maken och jag brast ut i hogljudd gladjegrat och slutade inte forran vi satt i bilen med alla informationspaket, bilder etc. Nar vi satt pa apoteket och vantade pa att hamta ut mer medicin sa kom flera som jobbar pa kliniken dit for att gratulera oss och jag tror att vi lyckades saga tack genom tararna :love:

For er som inte vet sa har vi forsokt bli gravida sedan maj 2003, vi har gjort 3 farska ICSI behandlingar och en frusen, haft ett tidigt missfall i februari 06, spenderat narmare 200.000kr och tagit MASSOR av droger for att komma sahar langt. Denna gangen tar jag aven dagliga heparinsprutor utover standardgrejerna. Vul var egentligen inbokat for imorgon men jag blodde lite igar morse vilket forstas gjorde oss bada helt panikslagna sa vi fick en akuttid idag istallet. De hittade f.o. inga spar av blod nagonstans och sa att det var ingenting att oroa sig for.

Nasta ultraljud ar om 3 veckor, hoppas hoppas att allt ser bra ut da med. Men nu ska vi fira att vi har kommit sa har langt, och passa pa att njuta lite - hittills har jag mest varit nervos och radd!

Jag ar sa lycklig :love: :bump: :bump:
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Jösses, jag blir alldeles tårögd!
GRATTIS!! :D

*håller tummarna att det håller hela vägen*
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

GRATTIS Sunshine! Vad underbart. Vad glad jag blir för er skull. Som ni kämpat. Och visst är det helt underbart att få se det där pickande hjärtat, och vilken bonus med två. Blev helt tårögd när jag läste. Än en gång, ett stort grattis!!! :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump:
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Åhh !!

Jag är SÅ GLAD för er skull !!!!!! Tvliingar - störrre gåva en så finns inte ! Som ni kämpat !

Hoppas hoppas att det håller hela vägen nu !
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

GRATTIS!!! :)
Håller alla tummar som finns här för att allt ska gå bra.
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Grattis.:)

Håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen denna gång.
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Grattis 2 på en gång.
Allt som man behöver.
Då så blir det ju en hel familj i ett svep.
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!:banana: :bump: :banana: :bump:

Håller alla tummar för att allt ska gå bra för er och att ni också blir medlemar i klubben! :)

Ta väl hand om dig, er och bönorna i magen!

/Timsetim
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Åh vad glad jag blir för er skull!!! Grattis!:love:
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

GRATTIS!!
Jag hade också blivit överlycklig om jag väntat tvillingar. Men nu vet jag sen några dagar att det bara är en liten figur därinne! :D
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Grattiskramar!!
All lycka i framtiden!!
Ta hand om dig nu och NJUT!

Grattis även till Björk!
 
Sv: Tvillingar!!!!!!!!!!!

Grattis!!!

Vilken glädje att se att det för det första inte var något galet med tanke på blödningen och att sedan för det andra få se två små hjärtan picka där inne!!!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 988
Senast: Corminta
·
Hundhälsa Sa min lilla terrorist pa 7 manader ar verkligen allatare. Nar jag har henne kopplad fungerar "leave it" mycket bra, men nar hon ar los...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag gar 5 - 7 km med Miss Mandy varje morgon genom en avstangd park. (Den ar stangd med bommar och stora skyltar, plus skyltar med...
Svar
6
· Visningar
1 610
Senast: hastflicka
·
Katthälsa I mitten av Juli sa avlivade vi varan gamling (22 ar gammal). Kvar blev en 10 ar gammal katt. det har aven funnits en till katt i...
Svar
2
· Visningar
1 322
Senast: Inglorion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp