Tvspelare...

Humelibumlan

Trådstartare
Vad spelar ni för spel?

Min sambo har ett xbox360 och jag har fått mig en ROSA kontroll :D Så nu måste ja ju börja spela..
Men vad??
På min tid (när dinosarierna dog) spelade vi nintendo med en liten dosa med 3 knappar... det gör man visst inte idag? :eek: Då gilla jag iallafall Zelda o liknande spel...

Så har ni lite tips på vad som är kul att spela??
 
Sv: Tvspelare...

När jag fortfarande var tillsammans med mitt ex, så spelade vi Mario cart tillsammans. De va skoj! Sen blev det en del Zelda också. :)
 
Sv: Tvspelare...

ex sambon hade bara krigarspel typ avskyr sånnt!
men spelade en del nintendo 8 bit jag och supernintedå!:D
 
Sv: Tvspelare...

Hahah, men det är svingammalt. En grå låda typ. Hittar ingen bild, men dosorna ser ut såhär:
nintendo_retro_1_200px.jpg


Fast det kanske heter 8-bitar?
 
Sv: Tvspelare...

Mario Cart är grymt roligt!
Och Mario Party.
 
Sv: Tvspelare...

Fast alla mario, zelda och de spelen finns bara till wii och inte till xbox360. Ni skulle ha k;pt ett wii istallet, da hade jag kunnat tipsa om en massa bra spel. :p
 
Sv: Tvspelare...

ja men eller hur spelade dock super mariobros 1 häromdagen och rammlade i ett hål TRE gånger och blev game over :o:p

haha :rofl:
På min lilla ROSA dosa(som är döpt till FNOSKAN o det finns plan för egen plychkudde:angel:), som har 11 knappar (som ja hittat) o som ska användas helt olika på olika banor o spel, vilket resluterar i att jag ( som knappt kan gå utan att göra mig illa) trycker vilt på alla knappar o jaaaa... Misslyckas i allmänhet??
 
Sv: Tvspelare...

Fast alla mario, zelda och de spelen finns bara till wii och inte till xbox360. Ni skulle ha k;pt ett wii istallet, da hade jag kunnat tipsa om en massa bra spel. :p

Nu var det tyvärr så att mannen ifråga inhandlat spel innan ja klampade in i hans liv... men ska genast se till att han får reda på att han gjort fel :p;)

Wii har ja testat på fest, himla kul fest vart de :bump:
 
Sv: Tvspelare...

haha :rofl:
På min lilla ROSA dosa(som är döpt till FNOSKAN o det finns plan för egen plychkudde:angel:), som har 11 knappar (som ja hittat) o som ska användas helt olika på olika banor o spel, vilket resluterar i att jag ( som knappt kan gå utan att göra mig illa) trycker vilt på alla knappar o jaaaa... Misslyckas i allmänhet??

ja men ellerhur de är juh helt sjukt spelade me en kusinsbarn på typ 11 eller något och han talade omför mig att ja var som en gammal tant som inte ens kunde springa rakt fram me gubben :eek:

tacka vet ja de gammla spelen där gubbarna bara kan springa åt ett håll och inte runt som bara den!
 
Sv: Tvspelare...

ja men ellerhur de är juh helt sjukt spelade me en kusinsbarn på typ 11 eller något och han talade omför mig att ja var som en gammal tant som inte ens kunde springa rakt fram me gubben :eek:

tacka vet ja de gammla spelen där gubbarna bara kan springa åt ett håll och inte runt som bara den!

Tycker som du, med dessa spel borde åksjuketabletter ingå :idea:
 
Sv: Tvspelare...

Need for speed: carbon och/eller most wanted (bilspel - väldigt roligt)

Harry Potter fenixordern - har inte testat men det sägs vara ok

Kameo - typ manga/sci-fi/övernaturligt äventyrsspel

MX vs ATV/untamed - fyrhjulingar, monstertrucks o dyl att raca med...
 

Liknande trådar

R
Juridik & Ekonomi Snabb fråga. Det är en äldre man som via telefon sista året förföljt mig. Han har skrivit sms och är väldigt kontaktsökande. Vi har...
2
Svar
26
· Visningar
3 699
L
  • Artikel
Dagbok Som några nog vet så dog våran hund B i höstas 💔 Och hon var min bästavän och den som jag tyckte MEST om och var som mest nära i hela...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 901
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 122
Senast: Pratsch
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 673
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp