Bukefalos 28 år!

Tygkunniga hittåt!

M

Maadaa

Någon som kanske har en aning om vad detta kan vara för tyg i denna klänning?

dot.gif



ok bilden vill inte fungera, länkar

http://www.betseyjohnson.com/store/productdetails2.aspx?categoryid=1101&productid=7542&np=1101
 
Sv: Tygkunniga hittåt!

Det står att den är 100% polyester. Fast kom på nu att du kanske var ute efter någonting annat än materialet?
 
Sv: Tygkunniga hittåt!

Jag skulle säga att överlagret, det grå, är tyll. Sedan är det ävl nåt helt vanligt polyestertyg, kanske lite stretchigt, under.

Ska du sy själv kan jag meddela att det är förbannat svårt att vecka tyll snyggt på egen hand.
 
Sv: Tygkunniga hittåt!

Tack för båda svar:)

Nja jag hade nog inte tänkt sy själv då mina sykunskaper är ytters begränsade :D

Funderar på om man skulle låta någon sy den ev, det var därför jag undrade lite
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 015
Senast: Roheryn
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 249
Utrustning Jag ska äntligen ta tag i ridningen igen för första gången på några år. Har lyckats köpa nya ridstövlar som jag hoppas ska passa, men...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 122
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag söker bilder på era hästar/ ponnys som använder horsewares täcken i modellen ponny. Vi är i ett mellanläge känner jag. Islandshästar...
Svar
16
· Visningar
1 917
Senast: peperoni2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp