Bukefalos 28 år!

Tygtavlor..

Ava22

Trådstartare
.. är jättefint!:) Har köpt tyg idag, men funderar på billigast upphängningsanordningen.. Alltså billigaste sättet att hänga upp tyget på väggen, kommer att bli minst en stor tavla samt några små ev, alla tips är välkomna!:D
 
Sv: Tygtavlor..

Kartongbit, tejp, en liten spik, tryck fast kartongen på spiken. Då kan man få det så här snyggt (fast det där är vaxduk, men men);

DSC00223.jpg


Vill man göra en dyrare variant så kan man ta målardukar i bomull och häfta fast tyget på baksidan, gärna med lite "vaddering" emellan så blir det ännu mjukare i tonen, liksom;

200710051084.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Tygtavlor..

Jag spikade en träram och häftade fast byggplast på den så att det inte skulle bukta inåt (tavlan är rätt stor) och sen häftade jag tyget utanpå. Enkelt och snyggt!
 
Sv: Tygtavlor..

Jag använde också kartong och häftade med vanliga klammer på baksidan. Enkelt och billigt :)
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 507
Senast: sthu
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 547
Senast: LiviaFilippa
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 527
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
907
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp