Tyska (?) stammar

M

Magdalena

Nån som kan hjälpa till lite? Stoet W-Cora 24789 letar jag stam på. Hon är e.Maracaibo 2105011275 u.Sanessa H 210232080 e.Farnese 2103380460 u.H-Schwarzbeer H 210563671 e.Iskander-Illustre.

Behöver alltså stam på:
Maracaibo
H-Schwarzbeer
Iskander
Illustre

Tackar på förhand :D
 
Maracaibo född 1977 e:Maestoso xx e:Sovereignpath xx (e:Grey Sovereign xx u:Mountain Path xx) u:Catchmenot xx e:Cagire II xx u:Mivvy Annie xx.
Hittade infon på HesteData och där fanns inga uppgifter om hans mamma.
 
Fel Maracaibo tyvärr. Den här ska vara född 1975 (syns på regnr).
 
Då är födelseåret felskrivet. Sista siffrorna i regnr är födelsåret. Frågan är var de fått infon ifrån, och hur tillförlitlig den är.
 
Maracaibo 210501275 skm e.Maestoso xx 210398962 u. Goele 210511670 ue. Magister 210387364. Mer stam finns på delmar. Har minst en godkänd son, Mamiro 330951184, gdk för oldenburg, exp till Schweiz.

Iskander är troligtvis arab, Illustre vet jag inte än. Skriv till holsteinerförbundet och fråga.

Mvh Åsa
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har letat och letat men inte funnit någon bra så därför vänder jag mig till er. Jag har en liten cavalliertjej som pga saknade...
Svar
7
· Visningar
1 168
Senast: hundtant
·
Utrustning Hej alla glada! :) Jag har letat i veckor efter den perfekta stalljackan/jackor för höst och vinter. Men har hittills inte hittat...
2
Svar
28
· Visningar
1 965
Senast: caradan
·
Hundträning Hej allihopa. Jag behöver be om hjälp. Har suttit och tänkt och försökt förstå men kommer inte fram till något. Kan vara att jag är...
2
Svar
24
· Visningar
2 671
Senast: Migo
·
Utrustning Hej! Behöver lite hjälp av alla kloka hästmänniskor här inne med att tolka TR, främst i hoppning. Är dessa tyglar tillåtna, alltså med...
Svar
1
· Visningar
545
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp