Seaside

Trådstartare
Jag har en labbetik på 13 månader som - så vitt vi vet - inte har löpt ännu. Jag har förstått att det inte är något konstigt. Men hon har två kullsystrar som löpte första gången, exakt samtidigt, i april, och nu har båda precis börjat löpa igen. Vi trodde att det var löp på gång även för L i april. Hon blev trött, pälsen rasade av och hon kissade oftare. Men sen gick det tillbaka och inget mer hände.

För ca två veckor sedan märkte jag en beteendeförändring hos L, att hon blev mer disträ och "nosig" när vi var ute. Vi skulle gå anlagsprov i viltspår men tvingades avbryta för att L tog inte upp spåret. Domaren frågade om det kunde vara dags för löp. Men det syns inget på henne. Kan det vara ett tyst löp? Kan ett tyst löp var så tyst att det nästan inte märks alls? :confused:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 147
Hundhälsa Funderar på det här med löp. Humla har löp tre gånger (hon är 2,5 år), senaste gången jag är säker på att hon löpte var i januari iår...
Svar
0
· Visningar
579
Senast: Ceta
·
Hundavel & Ras Dräktig Ridgeback. Vi parade henne den 17,18,19 och 20 Oktober. Vi har hannen också och de har fått en kull för 3 år sen med 13 friska...
Svar
18
· Visningar
4 746
Senast: regina11
·
Hundhälsa Nu sitter jag här och är skitorolig. Tik, född dec -12, fick första kullen på första löpet, och andra kullen på andra. Jag tog över...
Svar
1
· Visningar
1 023
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp