Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaja, trodde det lutade åt en bra dag... uppe en gång i natt, tog en stund att somna om. Blodprov ett par rör vid sju... så snyggare armar än vanligt då då... Frukost vid halv nio sen skynda in till 9 för Vanko... Det började bra i handen, sen somnade jag när ronden gått. Infektionsteamet kommer i morgon så får vi se vad de har att säga. När jag vaknade var det några droppar Vanko kvar och lunchdags, men dropphanden svullen som hell knallröd o kliade... när sköterskan drog ur pvkn rann det ut en del vanko... Så nu i em har narkos varit här igen o letat ny plats för pvk jag bad INTE handen, då det är svårt med att äta och köra rullstol... givetvis... pvk i handen... jag är för missfärgad och misshandlad över allt annars... Beroende på vad infektionsteamet säger, så blir det CVK (i halsen då då) om jag ska ha fortsatt antibiotika... och om pvk'n fortsätter strula. Sköterskorna jublar, likadant som de jublade när jag skulle få midliner, som bara funkade som den skulle i 2 dagar och sen halvdant en vecka... Ursäkta om inte jag jublar lika mycket.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp