Uhip Igloo

Nevermind

Trådstartare
Någon som hunnit testa den ännu? Hur mycket varmare är Igloo än Nordic eller Ice, till exempel? Villhöver en ny varm kappa som klarar en skrittur på 1h+ i skogen i -10-15 grader utan att man måste ha så himla många lager på sig, tycker det blir så klumpigt och jag får typ klaustrofobi... Har i dagsläget en nordic jacka och termobyxor på benen (plus lager under såklart).
 
Jag har bara iglookappa och kan inte säga något om dom andra.
Min kappa är riktigt varm och inte prasslig.

Färgen däremot är mycket suspekt, åtminstone den dom kallar mörkbrun...
Jag har frågat över 10 vänner men ingen anser den vara något annat än gråblåsvartliknande...

Men funktionellt sett är den den varmaste kappan jag någonsin haft.
 
Ta en sväng inom någon trav- eller snöscooter shop och titta på kör/scooterdress. Se till att det är utvändig blixtlås på båda benen som går enda upp till grenen, samt blixtlås fram som går ner till grenen så att du kan ta av och på lika enkelt som att du sätter på dig en jacka. Känner i nuläget inte till några fabrikat då jag varit i från hästsporten 15 år pga jobbet, men viktigaste i min värld är att fötter och händer håller sig varma under hela ridpasset, då dessa ofta genererar känslan av kyla till resten av kroppen.
 

Liknande trådar

Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 919
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp