Uhips funktionsstallbyxor, någon som testat?

Mitt tips är att köpa friluftsbyxor från ett företag som gjort sådana länge istället, till exempel Lundhags.
Uhip har inte hittat på något nytt, bara kopierat något som tidigare inte erbjudits inom ridsport, men ja, den här typen av byxor är bäst.

Uhip har väl heller inte påstått att de hittat på nått nytt? Eller?
 
Dom är små i midjan, vida i benen och superlånga i benen...

Jag är en perfekt 30 tum i jeans i benlängd...

Tidigare köpte jag ett par i herrstorlek i motsvarande herrstorlek och dom var obetydlig längre än vad jag är i benstorlek.
Dom är dessutom större i midjan och inte lika vida i benen.
Dom är tyvärr förstora i midjan numera att jag inte ens behöver knäppa upp dom för att ta av mej dom.

Dessutom ville jag ha en roligare färg därför köpte jag ett par nya i denna underliga blå färg.
Men uj uj uj vilket nerköp det blev...

Men en annan blev glad över att få ett par byxor han inte behövde förlänga och en midja han inte behövde ha bälte eller hängslen för att dom skulle sitta kvar i midjan.
Och då kunde han ha överseende med dom vida benen.

Men själv har jag inga tunna sommarbyxor...

Har letat på Jula, XXL, Engelsson, GeKås utan att hitta något passande...
Inte ens fast jag t.o.m provat både svarta och ljusa byxor...

Jag vill ha passande färgglada byxor 😢😢😢
 
Dom är små i midjan, vida i benen och superlånga i benen...

Jag är en perfekt 30 tum i jeans i benlängd...

Tidigare köpte jag ett par i herrstorlek i motsvarande herrstorlek och dom var obetydlig längre än vad jag är i benstorlek.
Dom är dessutom större i midjan och inte lika vida i benen.
Dom är tyvärr förstora i midjan numera att jag inte ens behöver knäppa upp dom för att ta av mej dom.

Dessutom ville jag ha en roligare färg därför köpte jag ett par nya i denna underliga blå färg.
Men uj uj uj vilket nerköp det blev...

Men en annan blev glad över att få ett par byxor han inte behövde förlänga och en midja han inte behövde ha bälte eller hängslen för att dom skulle sitta kvar i midjan.
Och då kunde han ha överseende med dom vida benen.

Men själv har jag inga tunna sommarbyxor...

Har letat på Jula, XXL, Engelsson, GeKås utan att hitta något passande...
Inte ens fast jag t.o.m provat både svarta och ljusa byxor...

Jag vill ha passande färgglada byxor 😢😢😢
Har du tittat på Pinewoods sortiment? Vet inte var du bor i Sverige, men en semestertur till Sharpman i Mjölby borde vara lösningen. :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
1 528
Senast: Icfafn
·
Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 842
Senast: manda
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 538
Senast: Freazer
·
Hästhantering Hej, detta är mitt första inlägg här då jag frågat runt men inte fått något bra tips överhuvudtaget från kompisar så jag vänder mig hit...
Svar
9
· Visningar
1 470
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp