Ulla Håkanson: ”Jag har varit med sedan det började”

48 SM, 10 EM, 6 VM, 6 OS och en egen läktare i Falsterbo. Det är bara några få av de saker som dressyrlegendaren Ulla Håkanson åstadkommit under sin karriär.
– Så länge jag är frisk och tycker att det är roligt kommer jag att hålla på, säger den 81-årige ryttaren som på fredag rider under Falsterbo Horse Show.
 
48 SM, 10 EM, 6 VM, 6 OS och en egen läktare i Falsterbo. Det är bara några få av de saker som dressyrlegendaren Ulla Håkanson åstadkommit under sin karriär.
– Så länge jag är frisk och tycker att det är roligt kommer jag att hålla på, säger den 81-årige ryttaren som på fredag rider under Falsterbo Horse Show.
Helt fantastisk människa, jag önskar alla fått vara så friska och vitala med sunda åsikter som Ulla H. 💖
 
48 SM, 10 EM, 6 VM, 6 OS och en egen läktare i Falsterbo. Det är bara några få av de saker som dressyrlegendaren Ulla Håkanson åstadkommit under sin karriär.
– Så länge jag är frisk och tycker att det är roligt kommer jag att hålla på, säger den 81-årige ryttaren som på fredag rider under Falsterbo Horse Show.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Ulla Håkanson, 80, missar SM-finalen på söndag. Poängen i fredagens kval räcker inte.– Jag är nöjd med hästen, men inte med poängen...
Svar
0
· Visningar
558
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Elmia Scandinavian Horse Show har lockat stora delar av landets allra främsta ryttare. I dagens 1,35-hoppning startade OS-, VM-, EM- och...
Svar
0
· Visningar
329
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Okej, jag varnar er för ett långt inlägg. Jag är i en lite knepig situation och behöver lite åsikter och råd, och jag tänkte...
Svar
12
· Visningar
2 460
Senast: Pathmaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp