Ultuna priser

MajaR

Trådstartare
Hej, jag undrar om någon har en aning om vad prislappen kommer hamna på för min häst, jag har haft turen att aldrig behöva åka till klinik så jag har ingen aning om vad det kostar. Just nu har jag sto med föl på Ultuna som kommer stå tisdag till fredag på vanlig avdelning. Fölet hade en sårskada som behövde sys och veterinären som kom ut till oss lyckades inte sederna ordentligt så vi fick åka in och söva. Så jag undrar om någon har en aning om vad det kanske kommer kosta med övernattning tisdag till fredag, sövning av fölet, operation, och eftervård? Vi kom in till kliniken ca kl 18 så det bör också räknas med. Jag har googlat men hittar ingenting. Hon är självklart försäkrad men det skulle vara bra att veta ungefär vad prislappen kommer landa på.
 
Hej, jag undrar om någon har en aning om vad prislappen kommer hamna på för min häst, jag har haft turen att aldrig behöva åka till klinik så jag har ingen aning om vad det kostar. Just nu har jag sto med föl på Ultuna som kommer stå tisdag till fredag på vanlig avdelning. Fölet hade en sårskada som behövde sys och veterinären som kom ut till oss lyckades inte sederna ordentligt så vi fick åka in och söva. Så jag undrar om någon har en aning om vad det kanske kommer kosta med övernattning tisdag till fredag, sövning av fölet, operation, och eftervård? Vi kom in till kliniken ca kl 18 så det bör också räknas med. Jag har googlat men hittar ingenting. Hon är självklart försäkrad men det skulle vara bra att veta ungefär vad prislappen kommer landa på.
Det är omöjligt att svara på, fick du ingen beräknad kostnadsuppgift? Enda gången jag haft oturen att vara där med sto och föl fick jag löpande information av dem.
 
Hej, jag undrar om någon har en aning om vad prislappen kommer hamna på för min häst, jag har haft turen att aldrig behöva åka till klinik så jag har ingen aning om vad det kostar. Just nu har jag sto med föl på Ultuna som kommer stå tisdag till fredag på vanlig avdelning. Fölet hade en sårskada som behövde sys och veterinären som kom ut till oss lyckades inte sederna ordentligt så vi fick åka in och söva. Så jag undrar om någon har en aning om vad det kanske kommer kosta med övernattning tisdag till fredag, sövning av fölet, operation, och eftervård? Vi kom in till kliniken ca kl 18 så det bör också räknas med. Jag har googlat men hittar ingenting. Hon är självklart försäkrad men det skulle vara bra att veta ungefär vad prislappen kommer landa på.

Du har rätt att få veta varje dag i samband med att veterinären ringer ang. läget, att veta vad prislappen ligger på i det läget. Med andra ord kan du fråga veterinären vad du ligger på idag onsdag, och sen vad normaltaxan för uppstallning och översyn osv är för resterande dagar, och utifrån det få en uppfattning om slutsumman.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 176
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 306
Senast: Murphy
·
R
Kropp & Själ Jag kan absolut ingenting om USA. Jag vet knappt vart nåt ligger och har aldrig varit särskilt pigg på att åka dit. Men - i år fyller...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
11 932
Senast: Vallmo
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 866
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp