Ulvlek - Rödluvan och vargarna

nope
vi protesterade mot att rösten inte borde vara giltig för att den inte hade motivering innan DL.tidens utgång samt inte var fetad innan. ;Men fetningen var av mindre betydelse Det var just motiveringen vi invände mot .
jag var ju faktiskt tvärsäker på att det var försent då jag såg bukeklockan och vi tog inte upp detta i lektråden utan bara i pm till LL- där man ska inkomma med funderingar, frågor, protester etc LL bestämmer . typ!
Vem "överöste" @Snurrfian med PM då...?
 
Varför drogs moderaterna in i det hela?
Jag försöker verkligen förstå.
För att jag raderade ett inlägg jag skrivit där jag uppmanade @Niyama att feta sin röst och jag raderade det för att hennes röst redan var fetad i citatet.
Då misstänktes jag för att fuskat för att påverka leken och Snurrfian fick i uppdrag att tala allvar med mig...
 
Trist när det blir såhär tycker jag. Oavsett vems "fel" det var, så försvinner ju det roliga i leken.

@LenaH gällande att du skulle kunna läsa folks PM så är ända gången som jag hört något sånt så har det varit skämtsamt muttrande i lyan när du prickat väldigt rätt, vilket du är skicklig på :) har svårt att tro att någon på allvar tror det. Däremot höjdes en del ögonbryn när ett inlägg försvann vet jag. Inte för att inlägget som sådant hade spelat stor roll utan just för att det plötsligt försvann istället för att bara låta det stå kvar eller ändra till raderat.

Om vi bortser från slutet så vill jag ändå säga tack till @Sasse för leken!
 
För att jag raderade ett inlägg jag skrivit där jag uppmanade @Niyama att feta sin röst och jag raderade det för att hennes röst redan var fetad i citatet.
Då misstänktes jag för att fuskat för att påverka leken och Snurrfian fick i uppdrag att tala allvar med mig...
:confused: Att nån ens kommer på den tanken. Jag utgår alltid från att alla leker ärligt, har inte ens tänkt på att en moderator skulle kunna fuska.
 
Konstigt det där, Snurris blir överöst men det är iiingen som överöst henne.
jag sitter ju i lyan med henne så har inte pmat henne
kan vara en missuppfattning kanske?
Givetvis har vi i lyan haft åsikter om det hela med rösten så i vår lyatråd har det kommit en hel del inlägg och det kan vara det som avses med pm?
 
Däremot höjdes en del ögonbryn när ett inlägg försvann vet jag. Inte för att inlägget som sådant hade spelat stor roll utan just för att det plötsligt försvann istället för att bara låta det stå kvar eller ändra till raderat.
Absolut hade jag kunnat göra det, jag hade bara inte en tanke på att det kunde spela någon roll för om så många hade hunnit se det så såg ju ALLA de personerna också att Niyamas inlägg var fetat i citatet. Det hade med facit i hand varit bättre om jag bara låtit det stå kvar helt oredigerat.
 
jag sitter ju i lyan med henne så har inte pmat henne
kan vara en missuppfattning kanske?
Givetvis har vi i lyan haft åsikter om det hela med rösten så i vår lyatråd har det kommit en hel del inlägg och det kan vara det som avses med pm?
Jo jag tror lyan var det @Snurrfian menade med att hon fått pm. Hon ville väl inte avslöja sin roll för Lena ifall leken skulle ha fortsätt..
 
jag sitter ju i lyan med henne så har inte pmat henne
kan vara en missuppfattning kanske?
Givetvis har vi i lyan haft åsikter om det hela med rösten så i vår lyatråd har det kommit en hel del inlägg och det kan vara det som avses med pm?
Du, jag ger fullständigt fan i det egentligen.
Det finns olika sätt att leka på och jag föredrar att göra det för att det är kul och utvecklande istf att ägna mig åt paragrafrytteri.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 837
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 748
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 555
Senast: Lobelia
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp