Ulvlek: Snowroller II - Nu tar vi Åre!

@Hedinn tyckte liksom att du varit sådär lugn, sansad och pedagogisk när du skrivit nåt. Måste dubbelkolla ifall det inte var du ändå... :banghead:
 
Säger du inte emot dig själv lite här? Du tvivlar på att dom kommer försöka vinka till varandra. Men om det är nån hint så är det onda spionen? Får inte ihop det. Dom skulle ju inte hinta sa du först.
@Hedinn var rätt på det med hur jag menade.
Varför hittar jag bara vettiga, grävande inlägg i den här leken? :cautious: Tänkte precis skriva att madalitso och hedinn känns seriöst grävande och cirkus har jag en känsla av försöker bena ut grejer. Det gör mig vansinnigt nojig att jag bara hittar såna grejer.
För att onda kanske utnyttjar hur lätt det är att bara flyta med i en så här stor lek, medan alla andra måste kämpa mer?
 
Fast det är ju helt olika typer av ”vi”-sammanhang? Hemlig skrev väl något i stil med ”vi vet inte” som kunde tolkas som att hon pratade med fler. I Habinas fall handlar det ju om normal meningsbyggnad. ”Goda måste... vi måste också...” vad tänker du hade varit alternativet? Skriva ”de” hade ju minst sagt varit misstänkt. Man får ju formulera sig jättekonstigt om man aldrig får skriva ett vi?

Nej? Hon skriver att de inte lär vinka genom att följa röstning t.ex (för att de inte kan), inte att de inte skulle vinka alls.

Ha! Jag visste väl att jag läst kloka kommentarer ifrån dig! Jag funderar starkt på att rösta på dig för att du missleder mig när jag tror nåt gott om dig. ;)

Var mest tvungen att leta upp citaten för min egen skull, så jag inte blandade ihop Hedinn med typ Paddington eller nån.
 
Ja, då tolkade du det mer säkert än jag menade det, men sen är du också läskigt bra på att hitta när jag är ond :rofl:


Du lyckades ändå hitta en öm punkt hos mig, men det spelar ju ingen roll nu. Jag hoppas du inte fortfarande är sur för att jag lyckades få ut dig dl 1 när vi var kollegor i lyan :o

Nejda, det var rätt åt mig:p ville mest påpeka att jag inte gjorde det med flit så inte folk tror jag är taskig och röstar ut någon som har sagt att den kommer vara oaktiv för att den är oaktiv.

Men nog om den förra leken. Nu ska jag försöka fokusera på den här leken. Har skrivits mycket och första DL har inte ens varit, vilket ju blir ännu mer förvirrande för mig som brukar vara lagom förvirrad i vanliga lekar. Hittills har jag reagerat på att @qitis tyckte din räknemiss/tankemiss var konstig. För att vara början av leken känns det inte konstigt alls att göra en sån miss.
 
Nu är jag hemma och kommer vara resten av kvällen. Är dock lätt hjärndöd från pollenallergi, så borde inte skriva så mycket innan jag fått någonting att äta :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
41 42 43
Svar
859
· Visningar
9 786
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 841
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 751
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

  • Få i hästen kortisonpulver, tips
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp