Fast den teorin höll ju inte riktigt... ;) Artline var ju god och BSF var som sagt fårulven, men nog trodde jag att det var någon som skulle ha uppmärksammat det i tråden, speciellt när det visade sig att LenaH och Pois var ulvar.
precis skrev att den höll till 80%
jag hade nog tagit upp det lite senare om jag fått vara kvar....
Man ville ju se lite av deltagarna också för att bygga upp teorin med sas
 
klipper in vad jag skrev till LL:p
"ähum
jag har en vääldig bra första DL teori som jag inte vet om jag vågar skriva i lektråden:angel:
baserad på alla som inte fått sina roller ....:devil:
Jag finner det mer troligt att LL lyckats missa i ett Pm än många;)
SÅÅÅ jag tror helt enkelt att du misslyckades med lyan:devil::devil::devil:
och då ska vi se
LenaH
Snurrfian ( hm hon BAD väl tom att få ingå i lyan från början efter senaste leken:confused: och du är ju såååå snäll så snäll LL att du givetvis gör som efterfrågat?:p)
Artline hade inte heller fått mess sååå synnerligen misstänkt hon med:cool:
det var 3 det... ( minst 2 kvar:cautious:)
ja just det !!!
ferrai känns som ond tror hon är ulv i fårakläder:p
sedan har vi en som inte hittat leken än, mycket suspicious indeed:meh:(poisonous)

oh my oh my
ska bli intressant att se hur väl denna förstadagsanalys står sig!!!

och du kan ju ha lyckats adressera lyankonversationen till bara en enda,istället för alla
hmmmm:idea::idea::idea:
känns logiskt i min värld..:p"
Men, då var det ju pga LL's miss ju...

Som vi för övrigt hoppades att ingen skulle börja fundera över... :angel:
 
klipper in vad jag skrev till LL:p
"ähum
jag har en vääldig bra första DL teori som jag inte vet om jag vågar skriva i lektråden:angel:
baserad på alla som inte fått sina roller ....:devil:
Jag finner det mer troligt att LL lyckats missa i ett Pm än många;)
SÅÅÅ jag tror helt enkelt att du misslyckades med lyan:devil::devil::devil:
och då ska vi se
LenaH
Snurrfian ( hm hon BAD väl tom att få ingå i lyan från början efter senaste leken:confused: och du är ju såååå snäll så snäll LL att du givetvis gör som efterfrågat?:p)
Artline hade inte heller fått mess sååå synnerligen misstänkt hon med:cool:
det var 3 det... ( minst 2 kvar:cautious:)
ja just det !!!
ferrai känns som ond tror hon är ulv i fårakläder:p
sedan har vi en som inte hittat leken än, mycket suspicious indeed:meh:(poisonous)

oh my oh my
ska bli intressant att se hur väl denna förstadagsanalys står sig!!!

och du kan ju ha lyckats adressera lyankonversationen till bara en enda,istället för alla
hmmmm:idea::idea::idea:
känns logiskt i min värld..:p"
Jag tänkte samma sak fast jag trodde Lena och snurrfian också var bybor (som jag var ifrån början) och att LL hade glömt att pma byborna men så lätt var det tydligen inte. :p:angel:
 
Jag är värdelös på att vara ängel...

Letade hela leken efter spionen, men det var först när jag lynchades som jag förstod @FiaM s ångest. ;) Var höll du hus?!

Tack @Sasse för en riktigt rolig lek. :)
 
Vill minnas att det inte ens var någon miss från min sida (förutom med Artline), för visst fick du det första PMet jag skickade?

Jag funderade ett tag på om jag behöva lotta om roller, men Q4 var inte tillräckligt modig att följa sin teori i så tidigt skede ;)
modig och modig:p
Men precis som jag skrev, ville ju kunna anföra vettiga saker som pekade på att det också stämde, vilket är svårt till första DL, men hade ju börjat bygga upp det i min första lista inför DL1, och antar att den också bidrog till att jag åkte, då jag anförde rätt mycket om Poisonous, Ferrari, Snurrfian och till viss del LenaH, samt även viss vaksamhet över BSF..:p
 
Jag är värdelös på att vara ängel...

Letade hela leken efter spionen, men det var först när jag lynchades som jag förstod @FiaM s ångest. ;) Var höll du hus?!

Tack @Sasse för en riktigt rolig lek. :)
Vi kan ju bilda klubb... :meh: :D
Jag roade mig med att först försöka lista ut om Niyama var siad som ond eller god, samt vem 17 det var som hade siat henne. Det var även ett litet pyssel att fundera på hur jag skulle kunna få dig godförklarad utan att hinta. :banghead:
Krasst sett, jag måste öva på att få fram information på ett tydligare sätt.:o :D
 
Vill minnas att det inte ens var någon miss från min sida (förutom med Artline), för visst fick du det första PMet jag skickade?

Jag funderade ett tag på om jag behöva lotta om roller, men Q4 var inte tillräckligt modig att följa sin teori i så tidigt skede ;)
Ja. Det fick jag.
Det var slarvigt skrivet av mig-du hade ju skickat ett pm som inte gick fram...
 
Var det skickat ett pm till alla ulvar men bara vissa fick det?

Jag funderade också på i början om det var ulvarnas pm som inte nått fram.
Nä, jag som fårulv fick ett eget ¨PM, men lya-PM:et gick inte fram.
Så jag var först osäker på om jag var med i lyan eller utanför den. Men det löste sig ju ändå ganska snabbt.
 
Mina kommentarer om detta är att jag var aktiv vid lynchen, online hela tiden och postade inlägg både före och efter lynchen samt röstade några minuter innan DL.

Om jag var fårulv skulle jag röstar öppet på @LenaH som riskerade att lynchas (jag hade ju inte röstat på ulv i omröstningen innan) och räddat henne med en röst på Emth dold. Jag har flera gånger visat i praktiken att jag kan göra det. Och Lena och jag hade skrattat i kapp åt den déjà vu som uppstått. Jag skulle möjligen kunnat missa med någon annan men aldrig i levet att jag inte räddat LenaH det finns inte på min kara. Vi hade för kul åt samma situation i @glömmerallt och var det @bollen__s ? lek. 3 parts leken där jag var fårulv och räddade Lena gång på gång i liknade situaion.

Man skriver liksom mailet på förhand och postar vid behov, byter flik och trycker sänd.

Jag kan vara ett par dagar för sen med svaret men om du fortfarande undra så var det jag, bollen och Dentaku tillsammans som hade leken.
 
Nä, jag som fårulv fick ett eget ¨PM, men lya-PM:et gick inte fram.
Så jag var först osäker på om jag var med i lyan eller utanför den. Men det löste sig ju ändå ganska snabbt.
Jaha! Jag fick för mig att du fått lyan-PMet också, men nu när du säger det undrade du vilka dina kollegor var.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 022
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
13 001
Senast: Lobelia
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
23 949
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
31 906
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp