Status
Stängd för vidare inlägg.

Habina

Trådstartare
Välkomna till min första lek! :D Jag ska försöka hålla den kort och enkel, så vi förhoppningsvis är klara innan helgen. ;)

Dold rollista! Men bland annat består den av:

Ängel – kan varje natt skydda en deltagare.

Siarlärling – får sia varannan natt, med start natt 1.

Lösmynt spion – får första natten veta allas val. Därefter har spionen så svårt att hålla tyst att hen väljer ut spelare som får ta del av hela informationen.

Välsignad – överlever en ulvattack.


Deltagare

1. hemlig
2. Lenis
3. cirkus
4. quarter4ever
5. Blacksmithfarm
6. bollen__
7. Hedinn
8. Ferrari
9.Mirtai
10. Lilltess

Regler:

Var snälla mot varandra, men framförallt er LL.

Hintningar är inte tillåtna, alla inlägg med åsikt om vilken sida en viss person är på, måste åtföljas med en teori. Tex habina är god för hon har röstat på paow som var ond.

Leken slutar när... ja, det är hemligt!

Man måste röstas, om man missar deadline för röstning ska man rösta så fort man kan efter det, så alla andra kan se hur man tänkt.

Rösten ska fetas tex Habina röstar på paow och i samma inlägg ska motivering till rösten finnas. Man får endast rösta på personer som är med i leken och inte redan åkt ut.

Döda spelare får spöka i leken, men skriv med annan färg och kursiv stil, men inte kommentera så det påverkar leken.

Dagdl onsdag 21:00
Nattdl torsdag 09:00
 
Nu har alla fått sina roller. :) Jag försvinner och tar ut mina grå ponnyer en kort stund, sedan lovar jag att svara så gott jag kan på eventuella frågor.
 
10 deltagare, en tredjedel är ungefär 3.
Så, kanske 3 onda? Hemligt vinstvillkor och hemlig roller borde väl göra att det inte är fler tänker jag.
 
Också fått min roll och hittat hit :) Imorgon jobbar jag och kommer nog inte hem förrän 19 så räkna inte med några inlägg från mig imorgon innan dess.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 385
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 993
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 938
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 905
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vinterföräldrar 23/24
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp