Var det här en ganska normal lek skulle ni säga? Brukar det gå fortare eller långsammare? :) Är det lika vanligt att onda eller goda vinner?
Ulvarna gick åt lite väl fort 🙈. Om ulvarna vinner kan det gå lite snabbare eftersom de inte måste ha ut alla goda utan bara vara fler, ofta kan ulvarna vinna dag 3 om alla överlevt dit. Förr tycker jag oftast onda vann men nu är det mer varierat, ett tag var det populärt med väldigt många starka goda specialroller och då blev det svårt för onda.
 
Sjukt rolig lek, hörrni! Och alltså, @fio :bow: Hedersmedalj till dig! Du fick i alla fall mig att tvivla rejält! Så jäkla snyggt att köra stenhårt in i kaklet!
 
Ulvarna gick åt lite väl fort 🙈. Om ulvarna vinner kan det gå lite snabbare eftersom de inte måste ha ut alla goda utan bara vara fler, ofta kan ulvarna vinna dag 3 om alla överlevt dit. Förr tycker jag oftast onda vann men nu är det mer varierat, ett tag var det populärt med väldigt många starka goda specialroller och då blev det svårt för onda.

Ja jag tyckte att ulvarna rök rätt fort, och sen gjorde ju ängeln ett fantastiskt jobb med att skydda rätt personer så goda decimerades inte så snabbt heller.

Det kändes dock som en bra förstalek med lagom komplext spelupplägg, även om jag hela tiden glömde att ulvarna kunde trolla även sig själva eller trolla goda att rösta på onda för att förvirra infon från goda lyan :P Och detta trots att Lena och Artline påminde mig åtskilliga gånger :rofl:
 
Tack allihopa för en riktigt kul lek! Hade mycket lättare att komma in i den här, och kände mig inte helt förvirrad :D
Hade ganska kul när jag blev trollad att rösta på Misti, och sedan tyckte folk att min röst verkade väl genomtänkt, behövde liksom sitta och leta efter saker att hänga upp mig på.
Fick en rad från goda lyan om "Ängeln skyddar LenaH", och efter det orkade jag inte ens fundera på Lena utan spikade henne som ängel. Jag lever farligt :cool:
 
Tack allihopa för en riktigt kul lek! Hade mycket lättare att komma in i den här, och kände mig inte helt förvirrad :D
Hade ganska kul när jag blev trollad att rösta på Misti, och sedan tyckte folk att min röst verkade väl genomtänkt, behövde liksom sitta och leta efter saker att hänga upp mig på.
Fick en rad från goda lyan om "Ängeln skyddar LenaH", och efter det orkade jag inte ens fundera på Lena utan spikade henne som ängel. Jag lever farligt :cool:


Ja Vi skickade den till dig just för att den var tydlig, så att du som röstfifflare skulle kunna skydda ängeln i lynch.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 709
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 567
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 340
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 023
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp