vi har en tanke att skynda på leken imorgon och köra en nattdl i direkt anslutning till dagdl och sedan kanske hinna med en röstning till. Vad tror ni om det? Vill ni ha första dagdl tidigare än 21.30 i så fall?

Jag är med på att skynda på leken därav röstar jag redan nu pga nattjobb och efterkommande sömn.
Är inte säkert jag hinner in förrän i morgon eftermiddag igen, beror på hur natten blir här på jobbet.
 
Främst rösten på Break dag 1(nu när vi vet att det stod mellan goda känns det som väldigt trolig alibiröst), Sen var du diskret dag två jämfört med andra(uövar vill inte bli synade) Jag tycker det är positivt att du inte rösta på art men negativt att du röstade på mikatela(lätt att välja någon som det varit så mycket fokus på)
Den rösten var en ren gissning, förtäckt bop, det är lustigt att folk jämnt blir misstänkta för alibiröster om de lyckas pricka rätt första DL. Det är typ 1/3 chans att som god pricka en ond. Nu råkade det bli rätt denna gången, eller fel då för att hade jag röstat på en god så hade du inte misstänkt mig antar jag...

Nu är det kanske passé då din misstanke dalat lite....
 
Deltagare

1. Niyama - ulv
2. cirkus - ulv
3. Emtherlia - bybo
4. hemlig - siare
5. MikaTela - ulv
6. Artline - bybo
7. qitis - ängel
8. Ceta - brevbärare
9. LenaH - bybo
10. glömmerallt - bybo
11. Blacksmithfarm - magister
12. Lobelia - bybo
13. Breaktown – psykopat

Dag1
Lena H lynchas - bybo

Natt 1
Ulvarna käkar Ceta
Ängeln skyddar qitis
Siaren siar Breaktown
Goda lyan skickar raden "Siaren siar Breaktown" till qitis

Dag 2
Breaktown lynchas – psykopat som drar med sig hemlig som var siare

Natt 2
ängeln skyddar qitis
Ulvarna käkar emtherlia
Goda lyan skickar ingen info

Dag 3
Artline lynchas - bybo

Natt 3
ängeln skyddar qitis
Ulvarna käkar qitis
Goda lyan skickar raden "Ulvarna käkar qitis" till BSF

Dag 4
Blacksmithfarm lynchas - magister

Natt 4
Ängeln skyddar MikaTela
Ulvarna käkar lobelia
 
Får ju tacka dig qitis för din tro på mig! :D

Vi trodde du skulle skydda glömmerallt 😂
Jag chansade på att en med bokstaven var god helt enkelt.
skitsvårt att få ordning på folk.
skulle fortsatt med cirkus. Hon var ju skum tyckte jag. Trodde både hon och bsf var onda :arghh:
 
Jag chansade på att en med bokstaven var god helt enkelt.
skitsvårt att få ordning på folk.
skulle fortsatt med cirkus. Hon var ju skum tyckte jag. Trodde både hon och bsf var onda :arghh:
Och ja jag tänkte vem av lobelia eller du var god. Chansade på att ni ville ha ett säkert käk. Och du var ju mer misstänkt med k i namnet så ....
Och att ni inte vågade ta GA
 
Vi hade ju en förfärlig tur när stackars hemlig dog ;)

Och ja, självklart visste vi att q var ängel. Att vi försökte käka henne var istället för inget käk alls. Vi ville inte råka träffa på magistern
 
Vi hade ju en förfärlig tur när stackars hemlig dog ;)

Och ja, självklart visste vi att q var ängel. Att vi försökte käka henne var istället för inget käk alls. Vi ville inte råka träffa på magistern
Jag tyckte det var superskumt att jag skulle vara den lurigaste osv :laugh:
Din lurifax!! :cool:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 723
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 602
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 454
Senast: Lobelia
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 245
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp