Ulvlekarnas Hall of Fame

Paddington

Trådstartare
Eftersom senaste leken, Ivanhoe II föreslogs hamna i Hall of Fame, vilka andra ulvlekar tycker du ska hamna här?
 
Senast ändrad:
Den har nog både Cirkus och Myrten i minnet :p
Jag med! Jag var LL och det var Cirkus allra första lek och hon satt och skickade PM till mig å hade listat ut allt och jag bara ville skrika "men ser du inte!!!" Sjuukt frustrerande (men samtidigt liite kul)

Myrten var fantastisk som demon i den leken :bow:
 
  • Gilla
Reactions: MM
Jag kommer ihåg den leken där jag och @Niyama hade världens fight!

Efter typ en timma hade jag skrivit 100 inlägg och hon likaså :crazy:

Hon trodde jag var ulv men det var jag ju inte :p
 
Sedan tycker jag Rosas Konditori var sjukt rolig. Jag var god spion, käkades, återupplivades av blodgivaren och alla var på väg att rösta ut ulven Niyama när jag mitt nöt röstar på BlacksmithFarm och Niyama griper halmstråt att om spionen röstar på BSF så borde vi ju inte lyncha henne. Alla ändrade sina röster till BSF å det var en jäkla tur att hon var onda spionen.....

Hade inte alls tänkt på hur min röst kunde uppfattas å jag ville ju bara visa vart de skulle vända blicken till nästa lynch (var ju säker på att bli ulvamat igen)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann väljs in i Gothenburg Horse Show Hall of Fame. - Efter gårdagens prestation borde jag väljas in i Hall of Shame...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Gothenburg Horse Show Hall of Fame hyllar profiler, ryttarikoner och hästar som har betytt mycket för sporten och evenemanget. Innan den...
Svar
0
· Visningar
138
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 121
Senast: Madalitso
·
  • Artikel
Hästnyheter På torsdag är det dags för den finska motsvarigheten till Idrottsgalan, där det ska delas ut priser för förra årets sportsliga...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp