Underlag/strö i valphage

Shark

Trådstartare
Nu är det dags för min första valpkull i vinter förhoppningsvis. Läser mycket och folk verkar nöjda med spån i valphagen. Men är det någon som testat andra strömedel? Finns ju så mycket nu. Papper, hampa, halmgranulat?
 
Jag har provat pellets, rivet papper och spån, pellets är bra om dom låter bli att äta dom,spån är kanon men skräpigt, papper är sämst,blött,slidigt (vilket betyder att valparna skiter o sen slidar runt i skiten) och illaluktande.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 594
Senast: Milosari
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 397
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag är just nu extremt förvirrad 🤯😳😵 Extremt kortfattat så fick jag Provera utskrivet för att i kombination med p spruta förhoppningsvis...
Svar
9
· Visningar
1 254
Senast: Jojo
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
916
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp