Underlivsbesvär

Mirakelkrämen har anlänt! Och OJ vad den lovar saker på förpackningen! Behandlar BV OCH svamp! "Optimerar vaginalfloran och den vaginala vävnadens kondition"! Man kan ju bli religös av mindre. Upp till bevis - nu ska jag smörja fisse!
Vad äre för mirakelkräm? Känner att det är dags att kliva fram ur garderoben, jag har typ samma problem..vet inte om jag vågar testa väteperoxid direkt... :o
 
Typiskt män att inte tycka ett Buke är tillräckligt som källa :rage:

Typisk konversation:

Jag: Buke har alltid svar på allt!
Han: Hur vet du det? Är dom utbildade i [insert valfritt ämne]?
Jag: Ja, det finns nästan alltid någon proffs med. Och massa folk med erfarenhet. Allt man behöver veta finns på buke!
Han: Hur kan du lita på okända människor via ett forum?
Jag: BUKE :love: *ignorerar mannen*
 
Typisk konversation:

Jag: Buke har alltid svar på allt!
Han: Hur vet du det? Är dom utbildade i [insert valfritt ämne]?
Jag: Ja, det finns nästan alltid någon proffs med. Och massa folk med erfarenhet. Allt man behöver veta finns på buke!
Han: Hur kan du lita på okända människor via ett forum?
Jag: BUKE :love: *ignorerar mannen*
Här låter det istället så här:

Jag: Jaa,jag vet inte riktigt...
Han: Inte jag heller. Men kan du inte fråga på Buke?
Jag: :love:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 080
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag skrev i höstas ett dagboksinlägg här om min jobbiga mens ( https://www.bukefalos.se/threads/menshelvete.1472885/ ). Efter att ha...
Svar
1
· Visningar
884
Senast: cewe
·
Gravid - 1år Anonymt konto för att beskriva min situation. Jag är gravid. Otroligt nog, jag borde inte kunna bli det. Haft dubbelsidig svår...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 816
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 295
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vilka poddar lyssnar du på?
  • Barn och djur
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp