Bukefalos 28 år!

Undertext på engelska

Presto

Trådstartare
Jag behöver lite hjälp, vet ni en sida där man kan ladda ner engelska undertexter ?

Tacksam för svar
 
Sv: Undertext på engelska

*trådkap*
Har en undertext till en film nerladdad, men hur får man den att synas i filmen? (VLC mediaplayer)
 
Sv: Undertext på engelska

Starta VLC först.

Du väljer öppna fil i menyn arkiv. (inte snabböppna)

Där får du upp ett fönster som du först ska bläddra fram var filmen är och sen är det bara att kryssa rutan under "använd en undertextfil".
Bläddra sen fram dit du sparat undertexten.

Då ska det fungera.

AM
 
Sv: Undertext på engelska

opensubtitles.org är nog den största med internationella undertexter undertexter.se är den största med svenska.
 

Liknande trådar

Hemmet Härligt för oss som hör lite dåligt. Jag har dock inte lyckats hitta var jag gör det detta på SVT Play enligt "Du kan slå på Tydligare...
Svar
3
· Visningar
434
Senast: Rie
·
Tjatter Fick mig inget kaffe igår, bara en kopp te på morgonen, så nu har jag hemsk huvudvärk..... Medan jag väntar på att koffeinet ska kicka...
Svar
10
· Visningar
376
Senast: Praefatio
·
Tjatter Automatiskt genererade översättningar blir lite lustiga ibland. En person har på engelska rekommenderat min honung och översättningen sa...
Svar
1
· Visningar
371
Senast: Lyan
·
Fritid Jag har gått och intresserat mig för stridsflygplan, och undrar om någon har något tips på bra böcker om just det? Inte för svåra, och...
Svar
5
· Visningar
377
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp