Bukefalos 28 år!

Undisclosed och Truth&Justice

cewe

Trådstartare
Finns det någon annan här som lyssnar på dessa podcastar?
Saknar någon att diskutera med på svenska :D
Min familj och vänner är totalt noll intresserade :cool:
 
Finns det någon annan här som lyssnar på dessa podcastar?
Saknar någon att diskutera med på svenska :D
Min familj och vänner är totalt noll intresserade :cool:

Undisclosed (om det är "spinoffen" på Serial) lyssnar jag på. Fastnade dock så har bara kommit till hälften men den ligger och väntar.
Den andra har jag inte hört talas om, får kolla in den. Älskar poddar men inga andra lyssnar på de
 
Truth&justice är spinoff på Undisclosed men lite mer åt det dramatiska precis som Serial men lika analytisk som Undisclosed
Bob Ruff började lyssna på Serial, sen Undisclosed och så började han göra egna undersökningar och skapade en egen podd

Jag är helt övertygad Adnan är oskyldig och jag har helt klart en ganska säker på en viss person som huvudmisstänkt.Den personen borde vara väldigt väldigt nervös just nu
 

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 452
Senast: Elendil
·
Övr. Barn Vi har nyligen fått besked om att vår dotters (2,5 år) farmor har en aggressiv och långt gången cancer. Hon har några få månader kvar...
2
Svar
27
· Visningar
3 355
Senast: cherie
·
Kultur Nu behöver jag input från Buke-oraklet! Jag har skrivit en historisk roman som är under utgivning. Idag fick jag veta att jag ska välja...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 718
Senast: Keb71
·
Hästhantering Jag tänkte att det vore roligt med en tråd för de som tränar med positiv förstärkning och de som kanske är intresserade av att veta mer...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
27 499
Senast: WSLPZF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp