Undulatfråga!

L

Lukka_82

Tjena!
En av mina små pippisar har fått för sig att det är rätt kul att sitta på ett ben i taget, brukar de göra så? :) Han burrar upp sig när han sitter still också, men han verkar inte sjuk eftersom han flyger runt, visslar som en galning, äter och dricker och drar i snören...vad kan då burrandet bero på?
Är helt ny på undulatfronten, så allt som de gör undrar jag ju över...:)

K

Kiddo

Antingen fryser han, eller så sitter han bara och vilar/halvsover. :) När dom sover sitter dom också på ett ben, men då gärna med huvudet under en vinge/nerborrat i ryggfjädrarna.

I

Icebabe_1

dom brukar göra så,men tanke på det jag har sett på jobbet i undurlat buren,nestan alla satt på ett ben,dom behöver nödvendigvis inte ha huvudet nerburrat i fjädrana heller,men sitta bara å vila sig på det sättet,burrar den upp fjädrana så är det kallt för honom.

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Än så länge bättre humör än igår... Varit uppe på damrummet två gånger i natt, men däremellan sovit som en klubbad oxe. Vaken en och...
Svar
7
· Visningar
376
Hästvård Hej allihopa! Jag har aldrig själv gjort någon tråd på denna hemsida utan endast använt den som hjälp. Så detta kanske går åt skogen. Nu...
2
Svar
20
· Visningar
1 111
Senast: Smulu
·
Lantbruksdjur Hej alla fårägare. Efter ett längre uppehåll i fårägandet skaffade jag fem stycken Gotlandslamm i höst som jag provisoriskt inhyste i en...
Svar
15
· Visningar
2 827
Senast: Efwa
·
Hundträning Det får bli en tråd till på en gång. Vi roar oss alltså med lydnadsmoment utan tävlingsambitioner. Den svåraste nöten är apport. Det som...
Svar
8
· Visningar
306
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Namngivningstips..
  • Annonsera mera VII