Undulatfråga!

L

Lukka_82

Tjena!
En av mina små pippisar har fått för sig att det är rätt kul att sitta på ett ben i taget, brukar de göra så? :) Han burrar upp sig när han sitter still också, men han verkar inte sjuk eftersom han flyger runt, visslar som en galning, äter och dricker och drar i snören...vad kan då burrandet bero på?
Är helt ny på undulatfronten, så allt som de gör undrar jag ju över...:)
 
Antingen fryser han, eller så sitter han bara och vilar/halvsover. :) När dom sover sitter dom också på ett ben, men då gärna med huvudet under en vinge/nerborrat i ryggfjädrarna.
 
dom brukar göra så,men tanke på det jag har sett på jobbet i undurlat buren,nestan alla satt på ett ben,dom behöver nödvendigvis inte ha huvudet nerburrat i fjädrana heller,men sitta bara å vila sig på det sättet,burrar den upp fjädrana så är det kallt för honom.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 382
Senast: tuaphua
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så blev det luciamorgon, med luciatåg på TV och massor av luciatåg, runt om i städer, kommuner och facebookflöden, trots att spam om...
Svar
3
· Visningar
451
Senast: IngelaH
·
Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 457
Senast: sorbifolia
·
Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
414
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp