Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Ungponny Igen

S

StarEmma

Ja har en liten fråga.. Gäller uppklassning till Avd A ponnyn eller ekipaget, och måste man ha med sig nånting till tävlingsplatsen som styrker att man får starta avd A m ponnyn??

Undrar för ja har en foderponny nu och han har nollat två Lc med förra ryttaren i år, måste jag då nolla honom för att få va med i avd A och hoppa i laget??

Y

Ylva

Du menar kvalificering, inte uppklassning.
Du måste själv 'nolla' 2 ggr i avd B med den ponnyn innan du får starta den i avd A. Att förra ryttaren redan gjort det spelar ingen roll. (Uppklassning=ponnyn är 'för duktig' för att få starta den klass den är uppklassad ur. Kvalificering=Ekipaget är 'tillräckligt duktigt' för att få starta den klass det kvalificerat sig till.)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6482 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 611
Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
2 493
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
2 315
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
2 998

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sömtryck?
  • Födda 2017 del 3

Omröstningar