Upp o ner, ner o upp... är livet i ett nötskal.

Så där, Ren Service har varit på hembesök och återkommer med tider så snart som möjligt. Även fönsterputs är inbokad. Vi får se, de kanske får överta tvätt och klädvård med, så har man ju koll på allt. Vi klickade bra och hade liknande tänk.

Resten av dagen fastnade jag framför TV'n och med att sticka 8 varv, repa upp åtta varv... sticka 23 var, repa upp tjugotre varv... Nån dag ska jag försöka snoka runt på nätet om det finns någon möjlighet att lära sig Fortnox företagssystem som privatperson.

Med tanke på att jag är arbetsbefriad under min uppsägningstid så kunde det vara en bra idé att sätta sig in i det systemet. Då flera vänner med mindre företag, glatt skulle anställa en sån, som mig om kunskaper fanns där.

Och nej jag har inte rent ut blivit lovad jobb. Men en tanke vore att ha det som frilans med flera småföretag, ett par timmar i veckan hos varje. Men det är ju en sån där vanlig sak att jag får en idé... men så orkar jag inte kämpa längre än till just tanken, idé...

Jag har tid att tänka, till oktober nästa år. Men jag tänker inte sitta i gungstolen och rulla tummarna till dess.
Vi får ju också se vad som händer efter möte med rehabmedicinska mottagningen i december.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp