Bukefalos 28 år!

Uppdatera garderob eller kropp

Hittade en fin playsuit jag sydde förra sommaren. Blev glad och tänkte prova den.

Guess what?

Den har blivit på tok för liten. Jag vet att jag gått upp ännu mer i vikt, men nu blev det nästan smärtsamt tydligt.. Undrar vilka andra av mina sommarkläder som blivit för små? Behöver nog uppdatera hela garderoben.. Eller gå ner tjugo kilo, minst. Det känns som att jag testat allt utan resultat dock. Enda som gjorde att jag inte gick upp mer i vikt var såna där vlcd måltidsersättning. Men jag gick inte ner nåt heller.. Provade Viktväktarna och gick upp fem kilo på tre månader. Räknade kalorier och gick stadigt upp trots ett rejält underskott.
Alla läkare jag pratat med säger att det är omöjligt, att jag "fuskat". Att jag måste äta mindre och motionera mera. Inte lätt att motionera när benet värker som fan och hindrar mig från att gå mer än några hundra meter i stöten.

Jag är så trött på kroppen. Ingenting fungerar som det var tänkt.

Lite nya kläder skulle nog göra gott. Då kanske jag kan känna mig fin igen.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Häromdagen var det dags för yogapass. Jag hade jobbat på dagen – visserligen kontorsarbete men ändå förhållandevis rörligt då jag går...
Svar
5
· Visningar
1 125
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 792
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Igår var det fettisdagen och det bjöds på minisemlor på mitt jobb. Jag är alldeles galen i semlor – de innehåller väl typ alla triggers...
Svar
6
· Visningar
1 940
Senast: Unafraid
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
1 994
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp