Bukefalos 25 år!

uppdatera pass vid kastrering?

Bregen

Trådstartare
Hej
Hur gör ni med SWB när ni kastrerar era hingstar. Veterinären har fyllt i passet, men behöver man skicka in hela passet till SWB för att få det registrerat eller hur gör man?
Jag har också en häst som behandlats med läkemedel med livslång karens där veterinären fyllt i det i passet. Ska man skicka in passet till SWB då också?

https://swb.org/uppdatera-uppgifter-i-pass/
Det blir ju väldigt dyrt att skicka passen fram och tillbaka och jag är rädd att de ska komma bort.

Hej
Hur gör ni med SWB när ni kastrerar era hingstar. Veterinären har fyllt i passet, men behöver man skicka in hela passet till SWB för att få det registrerat eller hur gör man?
Jag har också en häst som behandlats med läkemedel med livslång karens där veterinären fyllt i det i passet. Ska man skicka in passet till SWB då också?

https://swb.org/uppdatera-uppgifter-i-pass/
Det blir ju väldigt dyrt att skicka passen fram och tillbaka och jag är rädd att de ska komma bort.
Räcker att lägga ett mail till dem :)

Liknande trådar

Däggdjur Hej! Vi har en kastrerad hane på 2.5 år och en hona på 2. De har bott i hop i ett år snart och trivs fint och mår bra. Jag är lite velig...
Svar
7
· Visningar
774
Hundhälsa Hej! Skriver här för att höra om någon varit med om något liknande. Brukar ju finnas klokt folk här inne som kanske har erfarenhet om...
Svar
13
· Visningar
1 437
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
31
· Visningar
4 622
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är så hjärtslitande tomt utan fyra tassar omkring mig. Hans matskålar är nu undanplockade. Men sovkorgen ligger kvar. Det spelar...
Svar
12
· Visningar
838

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Fetmakirurgi
  • Kaoset del 2
  • Störiga saker vi stör oss på, del 18

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #8
  • Foderlära!!