Uppdatering av bildgalleriet

I natt gjorde jag en mindre uppdatering av Bildgalleriet, förhoppningvis innebär det att det totala antalet buggar minskat en aning.
En del buggar är i alla fall rättade, det kan dock ha tillkommit en del nya ;)

Hör gärna av er om något verkar fungera lite konstigt under Bildgalleriet.

Förhoppningsvis kommer det ske lite andra uppdateringar under den kommande veckan, inte så stora saker och inte så mycket ny funktionalitet. Men saker och ting är tänkta att fungera lite bättre här och där ;)

Detta kan ibland leda till att ni inte kommer åt sidorna under någon kortare period, troligen kommer detta normalt ske efter klockan 12 på natten.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 412
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Eftersom snön kom, det frös och dörröppnaren på baksidan som är enda vägen jag tar mig ut och in med manuell rullstol, promenadscooter...
Svar
0
· Visningar
391
Senast: IngelaH
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 544
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Dagbok På ett sätt tycker jag att det går bra att försöka strama åt min ekonomi, men på ett annat sätt så funkar det uruselt. Det som fungerar...
Svar
0
· Visningar
679
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp