Uppdatering av ett antal tilläggsprogram

Jag har precis genomfört en liten uppdatering av ett antal tilläggsprogram, bland annat gällande notiser och sökningar.
Jag har lite saker att översätta men hoppas allt annat skall fungera bra.
Skriv gärna om något verkar konstigt.
 
Ja något är konstigt @Gunnar . När jag kollar på en notis så brukade den notisen tas bort men nu när någon annan reagerar på samma inlägg så räknar notisen med den förra reaktionen. Så att det ser ut som att det har kommit in två nya reaktioner på inlägget när det är egentligen bara en ny.
Har sett gruppnotiser från en person där den äldsta är från dagar innan och som jag definitivt har tittat på tidigare.

Blir lite lurad och tror att det är mera nya notiser än vad det är.
 
Ja något är konstigt @Gunnar . När jag kollar på en notis så brukade den notisen tas bort men nu när någon annan reagerar på samma inlägg så räknar notisen med den förra reaktionen. Så att det ser ut som att det har kommit in två nya reaktioner på inlägget när det är egentligen bara en ny.
Har sett gruppnotiser från en person där den äldsta är från dagar innan och som jag definitivt har tittat på tidigare.

Blir lite lurad och tror att det är mera nya notiser än vad det är.
Jag är inte helt säker men det kan vara så att notiser fungerar lite annorlunda än tidigare, kanske för att minska risken att man missar en notis.

Jag har dock lagt in några nya uppdateringar för bland annat notis-tilläggsprogrammet för några minuter sedan. Vet inte om det ändrar något runt detta, men bör rätta några buggar.
 
Jag är inte helt säker men det kan vara så att notiser fungerar lite annorlunda än tidigare, kanske för att minska risken att man missar en notis.

Jag har dock lagt in några nya uppdateringar för bland annat notis-tilläggsprogrammet för några minuter sedan. Vet inte om det ändrar något runt detta, men bör rätta några buggar.
Jag tyckte att jag märkte en liten skillnad idag, återkommer annars :up:
 
Jag märker en skillnad på notiser.
Om jag har varit in för ett tag sen och går in igen ligger det ett gäng notiser i listan. Tidigare blev de "nyaste" en annan färg än de som ligger där sen tidigare (helt nya är ytterligare än färg). Nu är alla gamla notiser samma färg, vilket gör det lite svårare att hitta.
 
Har precis genomfört ytterligare en pytte-uppdatering som troligen ingen kommer märka något av.
 
Som jag skrev innan kan det vara så att det är så här det fungerar, och skall fungera nu.
Jag kommer snart, kanske i morgon genomföra en större uppdatering av forumet. Kanske något ändras då.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Jag genomförde en uppdatering för en liten stund sedan, vilket ledde till ett kortare avbrott. Det är ett litet antal tilläggsprogram...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det handlar om ett tiotal tilläggsprogram som buggrättats och möjligen fått någon ny funktion. Skriv gärna nedan om ni hittar något...
Svar
13
· Visningar
1 239
Senast: Shaggy
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När en sökning görs med hjälp av förstoringsglas-ikonen uppe till höger på sidan har jag nu ändrat så att resultaten sorteras efter hur...
Svar
2
· Visningar
607
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det handlar väl mest om buggrättningar runt sådant som Notiser, Rapportera, Varningar och Sök. Som vanligt, skriv gärna här om ni...
Svar
3
· Visningar
376
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp